beantwoord

Netflix app werkt niet meer, scherm zwart

• 13 mei 2018
  • 8 reacties
  • 341 keer bekeken

Mijn netflix app werkt ineens niet meer, het scherm is zwart en kort staat er links in de hoek; Scart. Heeft niet met mijn internet te maken, en netflix functioneert wel op computer.

Ik las dat er een topic van 2jr geleden over was met een link om je witte afstandbediening te resetten ofzo, helaas werkt deze link niet meer. Heeft iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Alex89 14 mei 2018, 20:54

Hoi, het probleem is opgelost. Ik heb er niks aan gedaan. Positieve gedachten ofzo 🙂
Bekijk reactie

8 reacties

Blame Netflix tijdelijk de hik 😃
Hoi, het probleem is opgelost. Ik heb er niks aan gedaan. Positieve gedachten ofzo 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Alex, welkom op het forum! Wat vreemd dat je een zwart scherm ziet. Kun je de software van de TV-ontvanger verwijderen en opnieuw installeren? Ik hoor graag van je welk resultaat dit heeft opgleverd.
Je ziet de tekst Scart dus kort in beeld, maar je TV ontvanger is via HDMI op de tv aangesloten? En de tv ontvanger is ook bedraad aangesloten.

Hoi Galdor, ja hij is per draad aangesloten aan de ongvanger.
Je ziet de tekst Scart dus kort in beeld, maar je TV ontvanger is via HDMI op de tv aangesloten? En de tv ontvanger is ook bedraad aangesloten.
Als het scherm eenmaal zwart is kan ik niet meer zappen en zijn er geen cijfers op het ontvangerkastje zichtbaar. Hij staat nog wel aan. Als ik het kastje uit-en aanzet kan ik wel weer tv kijken.
De rest werkt gewoon, kanaal 200 startpagina wel. Maar als ik dan op de rode knop druk om netlfix te openen wordt het scherm zwart
De rest van de tv zenders werkt wel?
En kanaal 200?

Reageer