beantwoord

Netflix, andere tv-ontvanger, ethernetkabel

• 7 november 2018
  • 9 reacties
  • 136 keer bekeken

Op dit moment heb ik nog een oude tv-ontvanger waarbij geen Netflix apps op zit. Als ik een andere tv-ontvanger aanvraag dien ik deze met de bijgeleverde ethernetkabel te verbinden of kan dat ook met de huidige?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 7 november 2018, 20:51

Lees de startpost van dit topic door.
Je kan, als je in aanmerking komt, in dit topic een vervangende ontvanger aanvragen.
En ja, die kan met je bestaande utp kabel aangesloten.
https://forum.telfort.nl/tv-338/netflix-via-meer-tv-op-de-tv-ontvangers-van-motorola-60175
Bekijk reactie

9 reacties

Kan ook met de huidige je hebt geen smart tv?
Lees de startpost van dit topic door.
Je kan, als je in aanmerking komt, in dit topic een vervangende ontvanger aanvragen.
En ja, die kan met je bestaande utp kabel aangesloten.
https://forum.telfort.nl/tv-338/netflix-via-meer-tv-op-de-tv-ontvangers-van-motorola-60175
Reputatie 1
Ik heb een Samsung Smart tv. De huidige ethernet kabel is wit, die kan ik dus gewoon gebruiken in die nieuwe tv-ontvanger? Als ik de handleiding lees, hebben ze het over een gele kabel. Mijn modem staat in de meterkast en die witte ethernetkabel zit in een gootje en is dus op die manier verbonden met het modem.
Ik heb een Samsung Smart tv. De huidige ethernet kabel is wit, die kan ik dus gewoon gebruiken in die nieuwe tv-ontvanger? Als ik de handleiding lees, hebben ze het over een gele kabel. Mijn modem staat in de meterkast en die witte ethernetkabel zit in een gootje en is dus op die manier verbonden met het modem.

Ben jij ook @gb_pesiwarissa74 ?
Nee, de kleur van de utp kabel maakt niets uit.
@barbara25 dat slaat meer op de stekkertjes althans die van de kabel in mijn pakket zijn geel de eigenlijke kabel is gewoon wit.
@barbara25 dat slaat meer op de stekkertjes althans die van de kabel in mijn pakket zijn geel de eigenlijke kabel is gewoon wit.

Maar ook de kleur van de stekkers maakt niets uit!
Reputatie 1
Hoi, ik ben zowel gb_pesiwarissa74 als barbara25.
Had wat problemen met inloggen (al die wachtwoorden en gebruikersnamen). Maar bedankt voor jullie antwoorden, morgen maar een andere tv-ontvanger aanvragen! Welterusten🌃
Weltrusten!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo barbara25/gb_pesiwarissa74, welkom :)
Via het genoemde topic kan je inderdaad een nieuwe ontvanger aanvragen. Als je daar een berichtje plaatst, zorg je er dan voor dat je postcode, huisnummer en klantnummer bij het account waarmee je de vraag stelt zijn ingevuld? Dan kunnen we meteen voor je aan de slag.

Reageer