beantwoord

Netflix

  • 28 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 141 keer bekeken

Ik heb eveneens een Motorola 1853 waardoor ik de app Netflix niet heb. Graag ook een nieuwe ontvanger.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 oktober 2020, 15:38

Hoi @ardaleeuw, ik zie dat je al overgezet bent naar KPN :slight_smile: Daarnaast gaat het Telfort Forum komende maandag sluiten. Je bent van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum. Mijn collega's helpen je verder met een nieuwe tv-ontvanger. 

Bekijk reactie

3 reacties

Hallo @ardaleeuw , als je reeds gemigreerd bent naar KPN kun je dat via 0800 0402 een modernere versie vragen.

Ben je nog TFT klant vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in.

 

@JanD  gedaan!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ardaleeuw, ik zie dat je al overgezet bent naar KPN :slight_smile: Daarnaast gaat het Telfort Forum komende maandag sluiten. Je bent van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum. Mijn collega's helpen je verder met een nieuwe tv-ontvanger. 

Reageer