beantwoord

Netflix

  • 15 september 2018
  • 2 reacties
  • 464 keer bekeken

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik kijk altijd Netflix via kanaal 200.
Ik heb sinds vanmiddag dat het constant vast loopt.
Geen idee waar het aan kan liggen..
Kan iemand mij helpen?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 15 september 2018, 11:43

Heb je al een reset van je ontvanger geprobeerd?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Bekijk reactie

2 reacties

Heb je al een reset van je ontvanger geprobeerd?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Jillkatwijk, welkom op ons forum 🙂 Als je Netflix wilt kijken en deze werkt niet is dat lastig. Met de reset die nelly jacoba adviseert zal de tv-ontvanger volledig opnieuw geïnstalleerd worden, inclusief de Netflix app. Ik ga er vanuit dat je het daarna ook weer kunt kijken. Als dat niet zo is, weet je ons te vinden en kijken we met je mee.

Reageer