beantwoord

Netflix

  • 1 januari 2017
  • 1 reactie
  • 471 keer bekeken

Goedemiddag,

Mijn abonnement is van mei 2013. Ik kan jammergenoeg geen Netflix ontvangen op mijn ontvanger. Heeft u hier een oplossing voor?
De ontvanger wordt ook slechter, als je er aankomt en de stekker verschuift iets hebben we slecht ontvangst. De beelden stotteren ( net als vroeger met tv antenne en onweer)
Graag een oplossing.

Vriendelijke groet,
Klantcode TVC526CR98

Petra Peduzzi
icon

Beste antwoord door Stephen 3 januari 2017, 19:29

Hallo Petra, welkom op het forum! Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad. Je ontvangt morgen (woensdag 4 januari) tussen 11:00 en 13:00 uur een nieuwe TV-ontvanger van ons.
Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Petra, welkom op het forum! Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad. Je ontvangt morgen (woensdag 4 januari) tussen 11:00 en 13:00 uur een nieuwe TV-ontvanger van ons.
Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.