beantwoord

netflix

  • 23 december 2016
  • TV
  • 12 reacties
  • 687 keer bekeken

janke50
wij hebben geen netflix op ons kastje Motorola vip 1835, willen wel graag netflix ..
icon

Beste antwoord door Enterprise 23 december 2016, 10:35

Dan kan dit topic je verder helpen...

Netflix via Méér TV op de tv-ontvangers van Motorola

Bekijk reactie

12 Reacties

Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Dan kan dit topic je verder helpen...

Netflix via Méér TV op de tv-ontvangers van Motorola
LKoolen
Badge
Ik wil ook graag een ontvanger waar ik netflix mee kan kijken.
ovanderwalle
Beste forum beheerder,
Om Netflix te kunnen gaan gebruiken, zou ik graag mijn huidige modem om laten ruilen voor het type Arcadyan HMB 2260.
Kunt u aangeven hoe ik dit kan regelen?
Met vriendelijke groet,
Olaf van der Walle
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
ovanderwalle schreef:

Beste forum beheerder,
Om Netflix te kunnen gaan gebruiken, zou ik graag mijn huidige modem om laten ruilen voor het type Arcadyan HMB 2260.
Kunt u aangeven hoe ik dit kan regelen?
Met vriendelijke groet,
Olaf van der Walle


Het antwoord staat twee posts boven die van jou... :8
ovanderwalle
Enterprise schreef:

ovanderwalle schreef:

Beste forum beheerder,
Om Netflix te kunnen gaan gebruiken, zou ik graag mijn huidige modem om laten ruilen voor het type Arcadyan HMB 2260.
Kunt u aangeven hoe ik dit kan regelen?
Met vriendelijke groet,
Olaf van der Walle


Het antwoord staat twee posts boven die van jou... :8



Dank! :)
jochem72
Werkt dat antwoord ook? Want ik heb nog geen reactie gehad nadat ik in een privé bericht op dat topic heb gereageerd.
jochem72
Top, ik krijg een nieuw kastje toegestuurd.
stijno
Ja ook ik heb geen Netflix op mijn nieuwe digitale glasvezel abonnement en wil graag mijn VIP1853 omruilen voor een die dat wel ondersteunt.
Bovendien heb ik ondanks eerdere toezeggingen bijbestelling en Service afdeling niet de Experia Vqo ontvangen maar Experia v8. De installatie monteur vertelde dat er firmware problemen met de V10. Als die verholpen zijn graag toezending V10
Forum profiel is ingevuld.
groet
stijno
Nou helemaal top hoor binnen 14 uur na deze melding komt de Courier het nieuwe ontvangen afleveren en direct geïnstalleerd alles werkt nu TOP complimenten Telfort
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hey Stijn, fijn dat het zo snel geregeld is. Is alles zo naar wens voor je?
stijno
Ja wat betreft de ontvanger wel zit nog wel te wachten op de Experia V10 die mij zowel bij afsluiten Glavezel contract als via de Service afdeling Telfort is toegezegd.
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Dat ga ik dan nog eens uitzoeken, Stijn. Daar kom ik bij je op terug!

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)