beantwoord

Na test met 2e (kringloop) modem , geen HD meer op Telfort modem

• 29 maart 2017
  • 5 reacties
  • 113 keer bekeken

Gisteren heb ik een ander modem op de interactive tv gekoppeld en sindsdien zijn mijn hd zenders en opnames in hd niet meer te bereiken , heb router en modem naar fabrieks instellingen teruggezet maar had geen resultaat , wat te doen ?
icon

Beste antwoord door John van D 29 maart 2017, 13:33

Ik denk dat bij Telfort de itv kastjes ontkoppeld moeten worden (heb ik ergens gelezen ) Maar wat onhandig allemaal , waarom kan dat niet via een automatische modes terug gezet .

Update : Ik heb zoeven eindelijk telf. contact gehad met Telfort en daar hebben zij het Motorola Kastje ontkoppeld . De medewerker zei dat het systeem automatisch naar sd kwaliteit gaat wanneer een (ander type) kastje op de Interactive lijn staat aangesloten , helaas kan de klant dit niet meer zelf resetten wat voor instelling je ook kiest. Bedankt voor jullie reacties .
Bekijk reactie

5 reacties

En met je originele modem?
Als daar wat mee is vervangt Telfort die gratis.
Of bedoel je een itv kastje van de kringloop?
Ja het is een Telfort modem die op sd kwaliteit blijft staan , dus minder zenders en geen HD opnamen meer beschikbaar . De modem instellingen staan op HD kwaliteit , ik heb type Arcadyan HBM2260 , het kringloop modem is een Motorola VIP1853 met 8 gb intern geheugen . Heb meerdere keren proberen te bellen maar ze nemen niet op .
Reputatie 8
Het gaat dus niet om een "modem" maar om een TV-ontvanger (itv kastje). Wat je bij de kringloop haalt als TV-ontvanger is niet gekoppeld aan jou account en abonnement bij Telfort.
Afhankelijk van je abonnement zul je voor het gebruik van extra TV-streams extra moeten betalen.
Ik denk dat bij Telfort de itv kastjes ontkoppeld moeten worden (heb ik ergens gelezen ) Maar wat onhandig allemaal , waarom kan dat niet via een automatische modes terug gezet .

Update : Ik heb zoeven eindelijk telf. contact gehad met Telfort en daar hebben zij het Motorola Kastje ontkoppeld . De medewerker zei dat het systeem automatisch naar sd kwaliteit gaat wanneer een (ander type) kastje op de Interactive lijn staat aangesloten , helaas kan de klant dit niet meer zelf resetten wat voor instelling je ook kiest. Bedankt voor jullie reacties .
Reputatie 8
Badge +10
Tja, daar loop je tegenaan als je probeert om via 'niet toegestane' omwegen (kringloop winkel) toch probeert om een ontvanger aan te sluiten en zodoende extra kosten te ontlopen...
De ontvangers die in kringloopwinkels en op Marktplaats zijn verkregen zijn meestal nog eigendom van de provider en derhalve illegaal te koop aangeboden...

Reageer