Na half 2 snachts geen itv op laptop

  • 8 maart 2012
  • 154 reacties
  • 27576 keer bekeken

Badge
Hallo

Waarom kan ik thuis na half 2 snachts niet meer op de laptop gebruik maken van itv?
Dit is de 2e nacht op rij dat ik niet kan kijken.
Ik krijg dan alleen de itv-reclame te zien.
Ook het opnieuw inloggen geeft geen resultaat.
Heb cookies opgeruimt, schijfopruiming gedraait, ccleaner gedraait, dit alles zonder resultaat.
Als ik smorgens vroeg de laptop dan weer aan zet kan ik zonder probleem kijken.
Waar ligt dit aan?

mvg

154 reacties

Ik heb het topic gevolgd, ik ben om 2:50 in gelogd op mobiel en om 3:10 op de PC en kan om 4:37 nogsteeds kijken via de PC
Badge +2
Schijnt waarachtig opgelost te zijn, om 02.15 deed alles het nog.
Om 3:50 geprobeerd op mijn iPad. Wel automatisch ingelogd, maar kreeg toen het blauwe iTV scherm van Telfort. Diepe zucht en toen handmatig uitgelogd en weer ingelogd en kon daarna wel tv kijken. Hiephoi! :o
Badge +2
Afgelopen nacht kon je in ieder geval om 01.30 nog inloggen en kijken.
Reputatie 4
Badge +3
All,

Er is gisteren een definitieve oplossing voor dit probleem uitgerold en het inloggen + de melding "U bent niet verbonden met het thuisnetwerk" zijn verholpen.

Ik lees graag jullie bevindingen als het getest is.

Mijn oprechte excuses dat het zo lang heeft moeten duren, mijn dank is groot voor al jullie feedback!

Henk
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Bedankt weer voor jullie aanvullingen, ik zet het nogmaals door voor nader onderzoek.

Henk
Reputatie 1
Even een update,  het is 08:05 hier en ik heb weer beeld. 
Reputatie 1
Goedemorgen allen hier ben ik weer voor een verslagje, het is nu 06:19 en hij ligt er weer uit. 
Badge +2
02.05 uur, werkt alles nog steeds, zowel inloggen als kijken. 😮
Reputatie 8
Badge +16
Sssst het is nog geen 02.00 uur....

Ter info, kan wel inloggen maar kan niet kijken...
Badge +2
Ongelooflijk, kan om 1.45 nog inloggen en TV kijken! 😮
Reputatie 1
Via de app en Itv kan ik nu ineens alle zenders bekijken inclusief het extra zenderpakket, Dat kon ik voorheen niet.
Dat vind ik dan wel weer prettig. 
Ik ervaar dit probleem ook, geen itv snachts, inloggen lukt niet.
Als ik wat kan doen / testen hou ik mij aanbevolen.
Badge +2
Dan had je pech, probeerde het om 01.15 maar toen was het al weer over met de pret.
Badge
Ik hoop vanavond weer te testen als ik Freaknacht weer aanslinger! 🙂
Reputatie 4
Badge +3
2 uur, en nog geen verbetering. Reboot helpt ook niet.

Om 00.15 na verschillende herstarts alles nog werkend. Bij een volgende poging om 01.00 kon er niet meer ingelogd worden.
Modem opnieuw opgestart, maar dat maakt geen verschil.

[img=http://www3.picturepush.com/photo/a/13456666/220/13456666.jpg]


Bedankt voor het testen, ik heb bovenstaande bevindingen doorgezet voor nader onderzoek.

Henk

Zou één van jullie wellicht kans zien op een avond te testen? Mocht het niet werken is een reboot van het modem mogelijk een oplossing.


2 uur, en nog geen verbetering. Reboot helpt ook niet.
Badge +2
Om 00.15 na verschillende herstarts alles nog werkend. Bij een volgende poging om 01.00 kon er niet meer ingelogd worden.
Modem opnieuw opgestart, maar dat maakt geen verschil.

[img=http://www3.picturepush.com/photo/a/13456666/220/13456666.jpg]
Reputatie 4
Badge +3
Dat er aan gewerkt wordt is een feit, kreeg een telefoontje van Telfort of ik nog last had van het probleem.  Heb het jammer genoeg de laatste week niet kunnen testen dus ik kon de goede man niet verder helpen. Maar toch een goede sevice van Telfort, dat dan weer wel. :D

We proberen nog steeds het probleem, uiteraard, voor jullie op te lossen.

Zou één van jullie wellicht kans zien op een avond te testen? Mocht het niet werken is een reboot van het modem mogelijk een oplossing.

Ik lees dit graag van jullie!

Henk
Badge +2
Dat er aan gewerkt wordt is een feit, kreeg een telefoontje van Telfort of ik nog last had van het probleem.  Heb het jammer genoeg de laatste week niet kunnen testen dus ik kon de goede man niet verder helpen. Maar toch een goede sevice van Telfort, dat dan weer wel. 😃
Reputatie 4
Badge +3
Henk,

ITV online logt mij niet automatisch in, wat ik wel gewend ben gedurende de dag.
Inloggen met abonneenummer en pincode gaat gewoon gooed en status is "u bent ingelogd" echter de melding "U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk" is nog steeds van toepassing.
Dit getest op pc en iPhone (app) beide werken helaas niet.


Bedankt voor de melding en het snelle testen, @Tuut-Tuut!

Ik zet het direct door en zal eventuele updates hier plaatsen.

Henk
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Zojuist melding gekregen dat het probleem gevonden is en er stappen genomen zijn om het direct op te lossen. Zou één van jullie (ik ga jullie niet vragen op te blijven) willen testen of het ook na 02.00 nog werkt?

Mijn oprechte excuses dat dit probleem zo lang heeft moeten duren.

Henk


Henk,

ITV online logt mij niet automatisch in, wat ik wel gewend ben gedurende de dag.
Inloggen met abonneenummer en pincode gaat gewoon gooed en status is "u bent ingelogd" echter de melding "U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk" is nog steeds van toepassing.
Dit getest op pc en iPhone (app) beide werken helaas niet.
Badge
@All,

Zojuist melding gekregen dat het probleem gevonden is en er stappen genomen zijn om het direct op te lossen. Zou één van jullie (ik ga jullie niet vragen op te blijven) willen testen of het ook na 02.00 nog werkt?

Mijn oprechte excuses dat dit probleem zo lang heeft moeten duren.

Henk


Ik ga testen en zal ook kijken na evt. reset modem n.a.v. je PM Henk.

Weet niet welke avond ik deze week laat op ben, maar als het zover is test ik en post ik hier... iig a.s. vrijdagavond met Freaknacht!
Reputatie 8
Badge +16
Maar streefdatum 1 Juli lijkt dus gehaald te worden.....🆒
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Zojuist melding gekregen dat het probleem gevonden is en er stappen genomen zijn om het direct op te lossen. Zou één van jullie (ik ga jullie niet vragen op te blijven) willen testen of het ook na 02.00 nog werkt?

Mijn oprechte excuses dat dit probleem zo lang heeft moeten duren.

Henk

Reageer