Na half 2 snachts geen itv op laptop

  • 8 maart 2012
  • 154 reacties
  • 27578 keer bekeken


Toon het eerste bericht

154 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Kan gewoon de ITV online opstarten en het werkt hier gewoon.
Reputatie 4
Badge +3
Het is nu net 0.30 geweest en online app ligt er nu al uit... Vroegste wat ik in tijden gezien heb. Mogelijk was het al langer zo, ik probeer nu pas net de app aan te slingeren....

@Henk

Alweer een update vanuit de organisatie?


Een stuk verder maar helaas nog geen oplossing.

Ik houd jullie op de hoogte.

Henk
Badge
Ok Henk, we horen het weer

App op zowel tablet als Android smartphone geven weer gewoon TV overdag. Zal dit weekend nog eens later op avond/in de nacht testen.
Badge
De klok tikt 12 uur 's nachts en de ITV online pagina kapt er weer eens mee. Om over de App op de tablet maar te zwijgen sinds de Jelly Bean update van Samsung. Hebben ze bij Telfort die techniek nou nog steeds niet onder de knie na meer dan een jaar draaien?
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Zojuist melding gekregen dat het probleem gevonden is en er stappen genomen zijn om het direct op te lossen. Zou één van jullie (ik ga jullie niet vragen op te blijven) willen testen of het ook na 02.00 nog werkt?

Mijn oprechte excuses dat dit probleem zo lang heeft moeten duren.

Henk
Reputatie 8
Badge +16
Maar streefdatum 1 Juli lijkt dus gehaald te worden.....🆒
Badge
@All,

Zojuist melding gekregen dat het probleem gevonden is en er stappen genomen zijn om het direct op te lossen. Zou één van jullie (ik ga jullie niet vragen op te blijven) willen testen of het ook na 02.00 nog werkt?

Mijn oprechte excuses dat dit probleem zo lang heeft moeten duren.

Henk


Ik ga testen en zal ook kijken na evt. reset modem n.a.v. je PM Henk.

Weet niet welke avond ik deze week laat op ben, maar als het zover is test ik en post ik hier... iig a.s. vrijdagavond met Freaknacht!
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Zojuist melding gekregen dat het probleem gevonden is en er stappen genomen zijn om het direct op te lossen. Zou één van jullie (ik ga jullie niet vragen op te blijven) willen testen of het ook na 02.00 nog werkt?

Mijn oprechte excuses dat dit probleem zo lang heeft moeten duren.

Henk


Henk,

ITV online logt mij niet automatisch in, wat ik wel gewend ben gedurende de dag.
Inloggen met abonneenummer en pincode gaat gewoon gooed en status is "u bent ingelogd" echter de melding "U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk" is nog steeds van toepassing.
Dit getest op pc en iPhone (app) beide werken helaas niet.
Reputatie 4
Badge +3
Henk,

ITV online logt mij niet automatisch in, wat ik wel gewend ben gedurende de dag.
Inloggen met abonneenummer en pincode gaat gewoon gooed en status is "u bent ingelogd" echter de melding "U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk" is nog steeds van toepassing.
Dit getest op pc en iPhone (app) beide werken helaas niet.


Bedankt voor de melding en het snelle testen, @Tuut-Tuut!

Ik zet het direct door en zal eventuele updates hier plaatsen.

Henk
Badge +2
Dat er aan gewerkt wordt is een feit, kreeg een telefoontje van Telfort of ik nog last had van het probleem.  Heb het jammer genoeg de laatste week niet kunnen testen dus ik kon de goede man niet verder helpen. Maar toch een goede sevice van Telfort, dat dan weer wel. 😃
Reputatie 4
Badge +3
Dat er aan gewerkt wordt is een feit, kreeg een telefoontje van Telfort of ik nog last had van het probleem.  Heb het jammer genoeg de laatste week niet kunnen testen dus ik kon de goede man niet verder helpen. Maar toch een goede sevice van Telfort, dat dan weer wel. :D

We proberen nog steeds het probleem, uiteraard, voor jullie op te lossen.

Zou één van jullie wellicht kans zien op een avond te testen? Mocht het niet werken is een reboot van het modem mogelijk een oplossing.

Ik lees dit graag van jullie!

Henk
Badge +2
Om 00.15 na verschillende herstarts alles nog werkend. Bij een volgende poging om 01.00 kon er niet meer ingelogd worden.
Modem opnieuw opgestart, maar dat maakt geen verschil.

[img=http://www3.picturepush.com/photo/a/13456666/220/13456666.jpg]

Zou één van jullie wellicht kans zien op een avond te testen? Mocht het niet werken is een reboot van het modem mogelijk een oplossing.


2 uur, en nog geen verbetering. Reboot helpt ook niet.
Reputatie 4
Badge +3
2 uur, en nog geen verbetering. Reboot helpt ook niet.

Om 00.15 na verschillende herstarts alles nog werkend. Bij een volgende poging om 01.00 kon er niet meer ingelogd worden.
Modem opnieuw opgestart, maar dat maakt geen verschil.

[img=http://www3.picturepush.com/photo/a/13456666/220/13456666.jpg]


Bedankt voor het testen, ik heb bovenstaande bevindingen doorgezet voor nader onderzoek.

Henk
Badge
Ik hoop vanavond weer te testen als ik Freaknacht weer aanslinger! 🙂
Badge +2
Dan had je pech, probeerde het om 01.15 maar toen was het al weer over met de pret.
Ik ervaar dit probleem ook, geen itv snachts, inloggen lukt niet.
Als ik wat kan doen / testen hou ik mij aanbevolen.
Reputatie 1
Via de app en Itv kan ik nu ineens alle zenders bekijken inclusief het extra zenderpakket, Dat kon ik voorheen niet.
Dat vind ik dan wel weer prettig. 
Badge +2
Ongelooflijk, kan om 1.45 nog inloggen en TV kijken! 😮
Reputatie 8
Badge +16
Sssst het is nog geen 02.00 uur....

Ter info, kan wel inloggen maar kan niet kijken...
Badge +2
02.05 uur, werkt alles nog steeds, zowel inloggen als kijken. 😮
Reputatie 1
Goedemorgen allen hier ben ik weer voor een verslagje, het is nu 06:19 en hij ligt er weer uit. 
Reputatie 1
Even een update,  het is 08:05 hier en ik heb weer beeld. 
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Bedankt weer voor jullie aanvullingen, ik zet het nogmaals door voor nader onderzoek.

Henk
Reputatie 4
Badge +3
All,

Er is gisteren een definitieve oplossing voor dit probleem uitgerold en het inloggen + de melding "U bent niet verbonden met het thuisnetwerk" zijn verholpen.

Ik lees graag jullie bevindingen als het getest is.

Mijn oprechte excuses dat het zo lang heeft moeten duren, mijn dank is groot voor al jullie feedback!

Henk

Reageer