beantwoord

Motorola wp 1963 hapert

• 6 maart 2018
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Goede avond. Sinds aantal dagen hapert mijn Motorola wp 1963. Moet deze wel 3 of 4 keer op de dag resetten of decoder opnieuw opstarten. Dan neemt hij niet op. Slaat zo nu en dan weer vast. Of doorspoel functie en afkijk functie werkt dan opeens niet meer. Om elke keer het apparaat te resetten wordt de decoder er niet beter van. Ook begint mijn tv beeld bovenin te trillen en moet ik de decoderen aantal keren opnieuw opstarten om weer goed beeld te krijgen. Wordt hier helemaal gek van de laatste paar dagen.
icon

Beste antwoord door petisys 17 maart 2018, 16:23

Heb aantal dagen geleden de nieuwe TV-ontvanger ertussen geplaatst. Echter ben ik er tevreden mee. Storing op mijn TV is verholpen en ook het vastlopen van bepaalde functies heb ik nog niet ondervonden. Wil jullie bedanken voor de goede service. PS de oude TV-ontvanger is retour. Nogmaals bedankt allemaal.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo petisys, de Motorola 1963 is ook een oud exemplaar. Ik stuur je een nieuwe TV-ontvanger waar je blij van zal worden. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. Ik hoor dan graag van je hoe de nieuwe TV-ontvanger functioneert. 🙂
Mijn dank is groot en laat jullie zeker weten hoe deze TV-ontvanger functioneert. Verder alvast bedankt voor jullie service en medewerking top
Heb aantal dagen geleden de nieuwe TV-ontvanger ertussen geplaatst. Echter ben ik er tevreden mee. Storing op mijn TV is verholpen en ook het vastlopen van bepaalde functies heb ik nog niet ondervonden. Wil jullie bedanken voor de goede service. PS de oude TV-ontvanger is retour. Nogmaals bedankt allemaal.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo petisys, bedankt voor het melden en graag gedaan!

Reageer