beantwoord

Motorola vip1853 werkt niet meer

• 20 november 2015
  • 5 reacties
  • 421 keer bekeken

Badge +1
Mijn tv ontvanger Motorola vip1853 is vanmorgen spontaan gestopt. Uit en aan gezet maar bij het aanzetten blijft ie hangen op het laatste balkje. Ook na een uur stroomloos, stekker eruit. Op scherm komt te staan dat de tv ontvanger aan gezet moet worden maar die staat aan. Kan ik hem straffeloos resetten, terug naar fabrieks-instellingen ? Heb gevonden hoe dat gedaan moet worden maar nog niet uitgevoerd.
icon

Beste antwoord door Michael 20 november 2015, 14:36

Momenteel is er een storing gaande die meerdere platformen en regio's treft. Om op de hoogte te blijven van de stand van zaken, volg de status in dit topic.
Bekijk reactie

5 reacties

Zelfde probleem
Ik zit hier met precies hetzelfde probleem sinds vanmorgen (woon in Meppel, maar volgens site van Telfort geen storing of werkzaamheden)
Durf een reset ook niet aan, want weet niet of het kan.
Telfort is telefonisch niet te bereiken vanwege een storing!
inderdaad, Ja, wij hebben hier in de Achterhoek ook het probleem!!!! En al geprobeerd te bellen maar ook daar een storing, krijg wel te horen hoeveel het kost om te bellen maar daarna piep piep piep.....
Ook in Zoetermeer geen beeld. Hangende motorola's
Reputatie 8
Badge +2
Momenteel is er een storing gaande die meerdere platformen en regio's treft. Om op de hoogte te blijven van de stand van zaken, volg de status in dit topic.

Reageer