beantwoord

Motorola VIP1853 vervangen

• 14 september 2020
  • 8 reacties
  • 97 keer bekeken

Reputatie 1

beste lezer,

mijn ontvanger motorola VIP 1853 werkt slecht op mijn nieuwe tv uhd 7 serie.

is het mogelijk om deze te vervangen. Ook de witte afstandsbediening heeft zijn beste tijd gehad.

vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 september 2020, 15:49

Hoi @Paulus1948, welkom bij ons op het forum :slight_smile: De Motorola kunnen we vervangen inderdaad. Ik zie dat je ongeveer rond de laatste reactie van jimny ook contact hebt gehad met de telefonische collega's en daarbij is al een nieuwe ontvanger naar je gestuurd. Die zal er binnen enkele werkdagen zijn.
De Motorola kan je daarna naar ons terugsturen.

Laat je weten hoe het gaat met de nieuwe ontvanger?

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 1

goedemorgen,

Sinds zaterdag een nieuwe tv de UDH 7 serie helaas geeft de ontvanger Motorola VIP 1853 veel problemen de afstandsbedieningen kunnen ook niet worden gekoppeld heb alle codes doorlopen (pfffff) maar helaas geen verbetering.

graag wil ik voor vervanging in aanmerking komen, is dat mogelijk?????

Ook zou ik graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen als dat mogelijk is ik heb een witte afstandsbediening die ook niet best weer werkt.

bij voorbaat hartelijk dank.

Admin: verplaatst naar je eigen topic 

Reputatie 8
Badge +18

vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent en normaal gesproken krijg je andere tv ontvanger (geen motorola) toegestuurd

Reputatie 1

hoi Jimny,

heb de aanvullingen doorgevoerd

Reputatie 8
Badge +18

hoi Jimny,

heb de aanvullingen doorgevoerd

Oké dan is het nu even wachten op webcare 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Paulus1948, welkom bij ons op het forum :slight_smile: De Motorola kunnen we vervangen inderdaad. Ik zie dat je ongeveer rond de laatste reactie van jimny ook contact hebt gehad met de telefonische collega's en daarbij is al een nieuwe ontvanger naar je gestuurd. Die zal er binnen enkele werkdagen zijn.
De Motorola kan je daarna naar ons terugsturen.

Laat je weten hoe het gaat met de nieuwe ontvanger?

Reputatie 1

hallo Jasper,

Ik laat het zeker weten hoe het gaat.met de nieuwe ontvanger.

nogmaals dank

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Paulus1948, ik zie dat de ontvanger bij een servicepunt in de buurt is afgeleverd. Ik weet niet of je 'm daar al hebt opgehaald of daar een bericht van hebt gekregen, dus ik stuur je voor de zekerheid een privébericht met de details van het servicepunt :slight_smile:

Beste @Jasper - Telfort,

Wij hebben momenteel nog dezelfde Motorola.

Zou je ons ook een nieuwe kunnen opsturen?

Groeten,

Koen

Reageer