beantwoord

Motorola VIP1853 traag

• 28 juli 2020
  • 9 reacties
  • 263 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn motorola vip 1853 is sinds enige tijd traag. Kan ik een nieuwe aanvragen of hoe werkt dat?

Daarnaast heeft 1 van mijn kinderen de afstandsbediening laten verdwijnen. 

We denken aan de prullenbak.…

Ik hoor het graag!

Groet Remon 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 3 augustus 2020, 08:19

@Remondegroot Fijn dat je de nieuwe tv-ontvanger ontvangen hebt. En voor wat betreft de afstandsbediening - my bad :sweat_smile: In jouw geval heb je natuurlijk wel een nieuwe nodig, ik heb ‘m voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis via de post. 

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@Remondegroot Goedemorgen Remon, van harte welkom op ons forum! Ik help je graag op weg met de tv-ontvanger en afstandsbediening.

Het is geen probleem om je een nieuwe afstandsbediening toe te sturen en de tv-ontvanger te vervangen, aangezien dit een Motorola is. Er staan alleen nog geen gegevens in je forumprofiel zie ik, waardoor ik jouw gegevens niet kan opzoeken. Kan je voor mij jouw postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen? Als je ze invult bij ‘Extra informatie’, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator.

Geef je me een seintje hier wanneer je ze hebt ingevuld? :relaxed:

Reputatie 1

Als het goed is zijn de gegevens ingevuld, klopt dat?

Reputatie 8
Badge +11

@Remondegroot Yes, ik zie je gegevens nu in je profiel staan, dankjewel! 

Ik heb de nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je deze aangesloten hebt en alles goed werkt, kan je de oude tv-ontvanger gratis naar ons terugsturen. Je kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken. Laat je me hier weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Heel fijn, bedankt!

Reputatie 1

Bedankt voor de nieuwe ontvanger.

Ik zie in het eerste bericht dat ik ook een nieuwe afstandsbediening zou ontvangen. 

In het daaropvolgende bericht staat dat ik mijn oude kan gebruiken maar helaas is die verdwenen. 

Kunnen jullie een nieuwe nasturen?

Alvast bedankt. 

Groet,

Remon

Reputatie 8
Badge +11

@Remondegroot Fijn dat je de nieuwe tv-ontvanger ontvangen hebt. En voor wat betreft de afstandsbediening - my bad :sweat_smile: In jouw geval heb je natuurlijk wel een nieuwe nodig, ik heb ‘m voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis via de post. 

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Remondegroot, ik hoop dat je inmiddels ook de nieuwe afstandsbediening binnen hebt en dat alles is gelukt. Trek gerust aan de bel als we iets voor je kunnen doen.

Reputatie 1

Bedankt!

Ik ben tot volgende week met vakantie, daarna zal ik de oude ontvanger terugsturen. 

Groet Remon 

Reputatie 8
Badge +11

@Remondegroot Graag gedaan en helemaal prima, die zien we vanzelf wel verschijnen. Fijne vakantie, geniet ervan!

Reageer