motorola VIP1853 onacceptabel traag geworden

  • 3 september 2016
  • 3 reacties
  • 309 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik heb ruim 5 jaar interactieve TV van Telfort en was nog een van jullie pilotgebruikers (zie de bijlage met jullie leuke welkomstmail). Ik ben heel blij met jullie dienst en heb heel veel service gehad gedurende mijn eerste jaar, zeker omdat de dienst toen nog niet zo stabiel was als nu. Ik heb nu ook een flink aantal jaren de Motorola VIP1853. In het begin was deze nog redelijk te doen, maar de laatste 2 jaar wordt het kastje bij iedere update trager. Ook een complete herinstallatie (opschonen en opnieuw software inladen) heeft al een tijdje geen zin meer.

Ik zou graag een nieuwe tv ontvanger willen, zodat we hier weer wat meer lol van kunnen hebben.

Alvast bedankt,
Coen Timmer

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Een nieuwe TV-ontvanger wordt klaargemaakt voor verzending en arriveert binnen enkele dagen.
Verzorgingstehuis is al geregeld. Het wachten is nu op de oude TV-ontvanger. 🙂
Beste Stephen,

Heb je al een verzorgingshuis op het oog voor de ontvanger? ;-)
Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met mijn gegevens.

Vast bedankt weer!
Reputatie 8
Badge +16
Beste Coen, fijn om te vernemen dat je een trouwe klant van ons bent. :D
Ook TV-ontvangers hebben recht op pensioen. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik je een nieuwe TV-ontvanger kan opsturen.

Reageer