beantwoord

Motorola VIP1853 erg traag.

• 27 februari 2017
  • 7 reacties
  • 714 keer bekeken

Beste Telfort,

Wij hebben een Motorola vip1853 modem van jullie die al een lange tijd erg traag reageert. Zappen kan wel tot 15 seconden duren en het menu en het opnemen werken soms helemaal niet.
We hebben al meerdere keren, op advies van de klantenservice, het modem gereset maar tevergeefs.

Groeten.
icon

Beste antwoord door Michael 14 maart 2017, 12:51

Hoi L en M,

De ontvangers zijn inmiddels binnen, werkt het nu naar behoren?

@Brenda,

Heel goed; veel kijkplezier gewenst! 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi L en M,

Welkom op het forum van Telfort!

Als de ontvanger traag reageert, kan dat best te maken met de leeftijd van het exemplaar. Ik heb daarom direct voor je vervangen voor een nieuwe.

Ga ervan uit dat hij deze week nog wordt afgeleverd. Graag hoor ik het als hij binnen is!

Alvast mijn dank.
Ook mijn ontvangers Motorola VIP werken erg traag en moeten regelmatig opnieuw worden opgestart, wanneer dat niet werkt maar weer resetten.. ze lijken met de dag trager te worden. Kunnen jullie iets voor mij betekenen telfort?

Met vriendelijke groet,

Brenda Hut
Motorola VIP 1853 gaat het om.
Hi L en M,

Welkom op het forum van Telfort!

Als de ontvanger traag reageert, kan dat best te maken met de leeftijd van het exemplaar. Ik heb daarom direct voor je vervangen voor een nieuwe.

Ga ervan uit dat hij deze week nog wordt afgeleverd. Graag hoor ik het als hij binnen is!

Alvast mijn dank.

Bedankt voor je reactie. We kijken er naar uit.

Groet
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Brenda!

Mijn collega heeft er al voor gezorgd dat je een tweetal nieuwe ontvangers krijgt. Ga ervan uit dat het nog enkele werkdagen duurt voordat PostNL ze komt brengen.

Laat je het mij weten als ze er zijn? Netjes.
Hoi hoi!
De kastjes zijn binnen! Dank jullie wel voor de snelle service.

Groetjes!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi L en M,

De ontvangers zijn inmiddels binnen, werkt het nu naar behoren?

@Brenda,

Heel goed; veel kijkplezier gewenst! 🙂

Reageer