beantwoord

Motorola VIP1853

• 14 april 2020
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

Wij hebben sinds jaar en dag ( geen idee hoe lang) een Motorola VIP 1853 ( zowel boven als beneden), maar de motorola beneden begint te haperen. En diverse malen resetten heeft op sommige avonden ook geen zin meer. Wij vroegen ons af of de Motorola ook aan vervanging toe is,.. en als dat zo is,.. kunnen wij dan er 1 aanvragen?

Daarnaast hebben wij een afstandsbediening die bij beide kastjes steeds zenders overslaat,.. Hij gaat niet keurig van steeds naar het volgende nummer, maar slaat er een aantal over. Dit doet hij bij beide kastjes. Is het ook mogelijk dat wij bij deze vervanging een passende afstandsbediening kunnen krijgen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

een lieve groet,

Fam. van der Linde 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 15 april 2020, 09:08

Goedemorgen @vdlinde, van harte welkom op ons forum! Niet fijn dat je problemen hebt met één tv-ontvanger en een afstandsbediening. Goed dat je ze aankaart, zodat we je hiermee kunnen helpen.

We hebben op ons forum heel behulpzame en kundige gebruikers, zoals @jimny die hier al in jouw topic reageerde. Hij helpt graag nieuwe en andere bezoekers op het forum op weg, voordat wij als moderator erbij zijn om te helpen. Vandaar zijn advies om je gegevens in te vullen, hij kan ze niet zien, maar zo kan ik je wel meteen verder helpen :slight_smile:

Ik heb je gegevens erbij gepakt, en een nieuwe tv-ontvanger en afstandsbediening voor je aangevraagd! Je ontvangt ze zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. De afstandsbediening ontvang je via de post, de tv-ontvanger als pakket, dus je ontvangt ze apart. Vergeet ook niet om de afstandsbediening in te stellen zo gauw je die hebt, dan werken ook meteen alle functies weer.

Laat je weten of alles is gelukt, en het allemaal weer goed werkt?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare Telfort wie je bent zodra je topic aan de beurt is als ze besluiten om een nieuwe tv ontvanger + afstandsbediening naar je toe te sturen

Reputatie 1

Hallo Jimmy,

Dank je voor je berichtje, echter mijn postcode en huisnummer staan al in mijn profiel.

Is het wellicht niet zichtbaar?

Groet,

Fam. van der Linde

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @vdlinde, van harte welkom op ons forum! Niet fijn dat je problemen hebt met één tv-ontvanger en een afstandsbediening. Goed dat je ze aankaart, zodat we je hiermee kunnen helpen.

We hebben op ons forum heel behulpzame en kundige gebruikers, zoals @jimny die hier al in jouw topic reageerde. Hij helpt graag nieuwe en andere bezoekers op het forum op weg, voordat wij als moderator erbij zijn om te helpen. Vandaar zijn advies om je gegevens in te vullen, hij kan ze niet zien, maar zo kan ik je wel meteen verder helpen :slight_smile:

Ik heb je gegevens erbij gepakt, en een nieuwe tv-ontvanger en afstandsbediening voor je aangevraagd! Je ontvangt ze zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. De afstandsbediening ontvang je via de post, de tv-ontvanger als pakket, dus je ontvangt ze apart. Vergeet ook niet om de afstandsbediening in te stellen zo gauw je die hebt, dan werken ook meteen alle functies weer.

Laat je weten of alles is gelukt, en het allemaal weer goed werkt?

Reputatie 1

Het was allemaal super goed geregeld! Dank je wel!

Reputatie 8
Badge +10

@vdlinde Fijn om te horen, graag gedaan!

Reageer