beantwoord

Motorola VIP 1853 tv-ontvanger blijft hangen

• 26 april 2020
  • 5 reacties
  • 115 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag Telfort,

Ik maak al enkele jaren gebruik van de Motorola VIP 1853 tv-ontvanger. Ondanks update en reset werkt deze de laatste tijd zeer traag en het beeld blijft regelmatig hangen. Ook de bijbehorende afstandsbediening werkt soms traag of helemaal niet. Is het mogelijk om de tv-ontvanger en de afstandsbediening om te ruilen voor nieuwe exemplaren (ook geschikt voor Youtube en Netflix) ?

Alvast dank en vriendelijke groet!

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 april 2020, 14:45

@rleijds Fijn om te horen, graag gedaan! Ik zorg dat er ook een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt. Deze ontvang je via de post thuis. Vergeet niet om de afstandsbediening even in te stellen, zodat alle functies zoals het volume het daarna ook weer doen. Laat maar weten of ook dat allemaal goed gekomen is. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent en ik ga er alvast vanuit dat de Motorola wordt vervangen voor een andere tv ontvanger

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @rleijds, ik kan me voorstellen dat je graag een nieuwe tv-ontvanger wilt hebben. Goed dat je het hier aankaart!

Fijn dat je je gegevens al in je profiel hebt gezet. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd :slight_smile: Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Je kan je huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken. Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Dank voor de snelle service! De tv-ontvanger is inmiddels binnen. Ook de afstandsbediening werkt soms niet of traag, dus hoop dat deze ook vervangen kan worden. 

Reputatie 8
Badge +10

@rleijds Fijn om te horen, graag gedaan! Ik zorg dat er ook een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt. Deze ontvang je via de post thuis. Vergeet niet om de afstandsbediening even in te stellen, zodat alle functies zoals het volume het daarna ook weer doen. Laat maar weten of ook dat allemaal goed gekomen is. 

Reputatie 1

Inmiddels ook de afstandsbediening binnen. Dank!

Reageer