beantwoord

Motorola vip 1853 reageert langzaam

  • 14 september 2017
  • 1 reactie
  • 246 keer bekeken

Kastje schakelt heel traag tussen de zenders
Op slaapkamer zelfde kastje en daarmee geen problemen
Kan bv sonos connect storen?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 15 september 2017, 15:17

Hoi Gerard, welkom op het forum. Je geeft aan dat je Motorola erg langzaam reageert. Je tweede Motorola op je slaapkamer doet dit niet. Je wilt graag weten hoe dit komt. Dat kan heel veel oorzaken hebben. Voor het gemak noem ik er een paar op:

-Je Sonos kan verstoren. Dit kan je uitsluiten door je Sonos los te koppelen en je Motorola opnieuw op te starten
-De software op je TV ontvanger kan storen. Dit kan je oplossen door deze stappen te volgen.
-Ook kan de manier van aansluiten van invloed zijn. Heb je de TV met een powerplug aangesloten, test dan eens met een lange netwerkkabel tussen het modem en de ontvanger.

Ook kan je ontvanger zelf zijn beste tijd gehad hebben. Mochten bovenstaande stappen niet hebben geholpen? Dan vervang ik hem voor je. Kan je me laten weten of je met bovenstaande stappen enige verbetering hebt gemerkt?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Gerard, welkom op het forum. Je geeft aan dat je Motorola erg langzaam reageert. Je tweede Motorola op je slaapkamer doet dit niet. Je wilt graag weten hoe dit komt. Dat kan heel veel oorzaken hebben. Voor het gemak noem ik er een paar op:

-Je Sonos kan verstoren. Dit kan je uitsluiten door je Sonos los te koppelen en je Motorola opnieuw op te starten
-De software op je TV ontvanger kan storen. Dit kan je oplossen door deze stappen te volgen.
-Ook kan de manier van aansluiten van invloed zijn. Heb je de TV met een powerplug aangesloten, test dan eens met een lange netwerkkabel tussen het modem en de ontvanger.

Ook kan je ontvanger zelf zijn beste tijd gehad hebben. Mochten bovenstaande stappen niet hebben geholpen? Dan vervang ik hem voor je. Kan je me laten weten of je met bovenstaande stappen enige verbetering hebt gemerkt?

Reageer