motorola vip 1853 problemen

• 11 mei 2017
  • 5 reacties
  • 516 keer bekeken

Hallo ik heb een probleem met mijn Motorola vip 1853 tv ontvanger. Heb veel last van hakkelend beeld en het geluid knettert je tv uit via dit forum heb ik gelezen dat je dan de software moest verwijderen, en ook terug kan gaan naar de fabrieks instellingen . Nu heb dat eerste gedaan maar nu staat hij al meer dan een half uur te malen voor de nieuwe software maar er gebeurt nog helemaal niks . Het blijft bij 1 groen streepje en een geel streepje wat kan ik verder nog doen of is mijn tv ontvanger overleden graag hoor ik van jullie.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je de motorrola bedraad of via de draadloze adapter aangesloten
Hoi jimny is bedraad maar het is al geregeld met telfort krijg een nieuwe tv ontvanger hoop dat het dan helemaal over is gaan we wel van uit he
Reputatie 8
Badge +18
Hoi jimny is bedraad maar het is al geregeld met telfort krijg een nieuwe tv ontvanger hoop dat het dan helemaal over is gaan we wel van uit he

Ga daar maar vanuit en laat je hier even weten of de nieuwe tv ontvanger het probleem heeft verholpen
Nou heb mijn andere tv ontvanger gekregen maar is precies dezelfde weer een motorola vip 1853 dus ben benieuwd hoelang deze het volhoud. Ik zal jullie op de hoogte houden
Reputatie 7
Badge +7
Hey ronald1967, welkom op het forum! Bedankt voor je reactie. Veel plezier met je nieuwe TV ontvanger! Ik hoor graag van je als er nog iets speelt.

Reageer