beantwoord

Motorola VIP 1853 foutcode F14

• 30 augustus 2017
  • 9 reacties
  • 406 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
De TV ontvanger geeft een F14 foutcode aan. Alle op internet voorgestelde en gevonden mogelijkheden (zoals loskoppelen van andere apparatuur op het modem, resetten TV ontvanger en modem, kabel testen) geprobeerd, echter geen resultaat.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 september 2017, 12:49

Hoi Ed W., ik had je berichtje naar onze algemene inbox al voorbij zien komen. Er is een nieuwe ontvanger onderweg naar je. Zoals ik ook in het privébericht al zei: Mocht je dit weekend nog TV willen kijken? Wijk dan uit naar de ITV app op je mobiel of tablet. Anders kan je via https://telfort.itvonline.nl via je PC of laptop ook nog TV kijken. Het is niet ideaal, maar dan hoef je niets te missen! Heb het advies maar even herhaald, zodat andere klanten misschien wel kunnen uitwijken als ze dit lezen. Kan ik nog iets anders voor je doen?
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge
Een aanvulling:
- modem deelt keurig een ip adres uit aan de TV ontvanger.
- ik kan de TV ontvanger niet terugzetten naar fabrieksinstelling of de software verwijderen.

Heeft iemand een oplossing?
Badge +18
Je kan via dit topic een nieuwe aanvragen, kan je ook Netflix via MeerTV kijken
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/update-netflix-via-meer-tv-op-de-tv-ontvangers-van-motorola-60175
Reputatie 3
Badge
Maar nu heb ik helemaal geen behoefte aan Netflix en ik vrees dat als je een aanvraag doet je gelijk geacht wordt een abonnement te nemen.
Ik wacht wel even tot webcare dit oppikt.
Badge +18
Nee hoor, abo op Netflix hoeft niet.
Zo te lezen is je ontvanger defect. En ik wilde je een snelle weg wijzen naar een nieuwe.
Webcare pakt je topic wel op, maar dat kan 1 of meerdere dagen duren.
Reputatie 3
Badge
In dat geval ga ik het zeker proberen. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Ed W., ik had je berichtje naar onze algemene inbox al voorbij zien komen. Er is een nieuwe ontvanger onderweg naar je. Zoals ik ook in het privébericht al zei: Mocht je dit weekend nog TV willen kijken? Wijk dan uit naar de ITV app op je mobiel of tablet. Anders kan je via https://telfort.itvonline.nl via je PC of laptop ook nog TV kijken. Het is niet ideaal, maar dan hoef je niets te missen! Heb het advies maar even herhaald, zodat andere klanten misschien wel kunnen uitwijken als ze dit lezen. Kan ik nog iets anders voor je doen?
Reputatie 3
Badge
Hallo Wieger,

Sorry, ik had dit bericht van je niet opgemerkt: ik krijg nu pas (!) een e-mail dat er een antwoord is!
Bij deze nogmaals bedankt voor je inspanningen.
Alles werkt naar behoren, op een klein puntje na: hoewel de recorder op HD staat, kan ik geen HD zenders ontvangen. Uiteraard ook niet na een reset naar fabrieksinstellingen, opnieuw laden van de software en modemreset.
Ik kan er mee leven, maar het is wel vreemd natuurlijk. Nu verhuis ik volgende maand en krijg ik glasvezel, dus dan is het probleem misschien wel over. Ik wacht even af.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Ed, goed dat je het aangeeft! Ons TV systeem heeft je oude TV ontvanger nog vastgehouden, waardoor het dacht dat er twee TV ontvangers in gebruik waren. Ik zie dat de nieuwe ontvanger in gebruik is. Heb daarom ook de oude ontkoppeld. Als je de ontvanger een keertje herstart, dan verwacht ik dat je de HD zenders wel weer ziet. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 3
Badge
Hallo Wieger,

Ik ontvang inderdaad weer de HD zenders.
Bedankt!

Reageer