beantwoord

Motorola VIP 1853

• 28 juli 2020
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo

mijn motorola werk steeds

slechter hij is heel traag is er een optie voor omruil

of een beteverzie

Vr Gr Richard

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 juli 2020, 08:40

@vanderkris Goedemorgen Richard, niet fijn dat jouw Motorola tv-ontvanger steeds trager wordt, goed dat je een seintje geeft.

Fijn dat je je gegevens al in jouw forumprofiel hebt gezet. Ik heb ze erbij gepakt en zie dat je twee Motorola tv-ontvangers hebt thuis, klopt dat? Is één van de twee traag of hebben ze het allebei? Ik heb de eerste tv-ontvanger alvast voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. 

Ik hoor graag of alles gelukt is met de nieuwe tv-ontvanger, en ook hoe het ervoor staat met de andere.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@vanderkris Goedemorgen Richard, niet fijn dat jouw Motorola tv-ontvanger steeds trager wordt, goed dat je een seintje geeft.

Fijn dat je je gegevens al in jouw forumprofiel hebt gezet. Ik heb ze erbij gepakt en zie dat je twee Motorola tv-ontvangers hebt thuis, klopt dat? Is één van de twee traag of hebben ze het allebei? Ik heb de eerste tv-ontvanger alvast voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. 

Ik hoor graag of alles gelukt is met de nieuwe tv-ontvanger, en ook hoe het ervoor staat met de andere.

Reputatie 1

hallo Alexandra

ik heb de andere tv-ontvanger ontvangen en aangesloten

werk als een trein nu ik wil ook graag de andere vervangen ik stuur dit wekend

mijn oude tv-ontvanger terug met de retour stikker

je hulp was heel goed 

Vr Gr Richard

Reputatie 8
Badge +11

@vanderkris Goedemorgen Richard, fijn om te horen! De tweede tv-ontvanger komt ook jouw kant op, laat je me weer weten of alles is gelukt?

Reageer