beantwoord

Motorola tv-ontvanger zonder Netflix

• 2 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Wij hebben ook een Motorola ontvanger dus geen netflix mogelijk….. kunnen wij een andere ontvanger krijgen zodat wij dit wel kunnen kijken binnenkort?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 5 oktober 2020, 10:44

Hoi @Zomer7075, leuk dat je ons forum gevonden hebt, van harte welkom hier!

Om je zo goed mogelijk te helpen en om het overzichtelijk te houden heb ik een eigen topic voor je vraag aangemaakt. Ik help je graag met het vervangen van jouw Motorola tv-ontvanger. Ik zie alleen dat je nog geen gegevens in je forumprofiel heb staan, waardoor ik jouw gegevens nog niet kan opzoeken. Kan je voor mij je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer invullen? Geef je een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Zomer7075, leuk dat je ons forum gevonden hebt, van harte welkom hier!

Om je zo goed mogelijk te helpen en om het overzichtelijk te houden heb ik een eigen topic voor je vraag aangemaakt. Ik help je graag met het vervangen van jouw Motorola tv-ontvanger. Ik zie alleen dat je nog geen gegevens in je forumprofiel heb staan, waardoor ik jouw gegevens nog niet kan opzoeken. Kan je voor mij je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer invullen? Geef je een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

Reputatie 1

Goedemiddag, Fam. Zomer, ***, ***, ***. Tel ***. Graag even bellen om een nieuwe ontvanger te regelen. Kan dat? 
contractnr ***

gr Zomer

Admin: alle privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 1

Profiel is ook aangepast incl gevraagde info

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Zomer7075, dankjewel voor de gegevens. We hebben ze uit je bericht gehaald om je privacy te beschermen. Het forum is openbaar en daarom voor alle bezoekers zichtbaar. Ik raad je daarom aan om in je berichten voorzichtig te zijn met persoonlijke gegevens. Je kan ze bijvoorbeeld beter in je forumprofiel neerzetten.

Ik heb je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat je dit weekend overgezet wordt naar KPN. Dat betekent dat ik nu geen andere apparatuur voor je kan aanvragen. Na het weekend ontvang je bericht wanneer je helemaal over bent. Vanaf dat moment kan je terecht bij de klantenservice van KPN om dit in orde te maken, dan is het zo geregeld :slight_smile:

Reageer