beantwoord

Motorola tv-ontvanger vervangen

• 21 oktober 2020
  • 9 reacties
  • 234 keer bekeken

Reputatie 1

Beste Telfort medewerker!

Net als velen voor mij zou ik, ter vervanging van mijn huidige verouderde Motorola decoder, graag een Arcadyan HMB 2260 of Arris 2952 decoder ontvangen om Netflix te kunnen benaderen (we hebben geen smart TV). Hoe kunnen we dat simpel regelen?

Vriendelijke groeten, Wouter

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 oktober 2020, 13:32

@Wouter Toet Hoi Wouter, fijn dat Galdor je al op weg geholpen heeft. Ik help je graag aan een nieuwe tv-ontvanger :slight_smile:

Ik zie dat je nu nog bij Telfort zit en dat je inderdaad een Motorola tv-ontvanger hebt. Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk, binnen enkele werkdagen. Laat je het weten zo gauw je 'm in huis hebt, en of alles is gelukt?

Bekijk reactie

9 reacties

Als je nog niet gemigreerd bent naar KPN is deze vraag genoeg, als je wel bent gemigreerd, dan mag je deze vraag op het KPN forum stellen.

Reputatie 1

Nog niet gemigreerd, Galdor! Kan rustig afwachten dus?

Groeten, Wouter

Inderdaad even afwachten, vul je profiel aan met je postcode en huisnummer, in het veld extra informatie dat is enkel te zien door jouw en Telfort.

Ik kan proberen de aandacht van een moderator hierop te vestigen. 

@Alexandra - Telfort bijvoorbeeld.

Reputatie 1

Profiel aangevuld conform jouw advies! Wacht nu eventjes rustig af.

Vr.gr. Wouter

Reputatie 8
Badge +11

@Wouter Toet Hoi Wouter, fijn dat Galdor je al op weg geholpen heeft. Ik help je graag aan een nieuwe tv-ontvanger :slight_smile:

Ik zie dat je nu nog bij Telfort zit en dat je inderdaad een Motorola tv-ontvanger hebt. Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk, binnen enkele werkdagen. Laat je het weten zo gauw je 'm in huis hebt, en of alles is gelukt?

Reputatie 1

Ha Alexandra! 

Dank voor je (re)actie! Zie de nieuwe ontvanger graag verschijnen en laat het je weten wanneer deze binnen is en werkt!

Vooralsnog ben ik helemaal tevreden!

Reputatie 8
Badge +11

@Wouter Toet Fijn om te horen :relaxed: Ik hoor het wel!

Reputatie 1

Inmiddels ontvangen en geïnstalleerd en … het werkt!

Super, dankjewel allemaal!

Groeten, Wouter

Reputatie 8
Badge +11

@Wouter Toet Super, fijn om te horen en graag gedaan :relaxed:

Reageer