beantwoord

Motorola tv-ontvanger traag en valt uit

• 29 juli 2020
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Geachte M., de sterk verouderde Motorola vip 1853 modem werkt steeds slechter, trager en heeft uitval, resetten heeft niet verholpen, modem staat vrij maar wordt laatste tijd ontzettend warm, is het mogelijk een ander nieuw modem als vervanger hiervoor te krijgen? 

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 juli 2020, 09:08

Hoi @FrDo, de Motorola tv-ontvanger is inderdaad niet de jongste meer en ik begrijp dat ‘ie ook niet goed meer werkt bij jou. Dat is niet de bedoeling natuurlijk, goed dat je een seintje geeft.

Fijn dat je je gegevens, op advies van JanD, al in je profiel hebt gezet! Ik heb ze erbij gepakt en een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze heb je zo snel mogelijk in huis, binnen een paar werkdagen. Zo gauw je deze aangesloten hebt en alles weer goed werkt, kan je de oude ontvanger gratis naar ons terugsturen. Je kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken.

Laat je weten of het allemaal is gelukt?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @FrDo , de Motorola is een tv-decoder, geen modem, die heb je elders staan als het goed is.

Vul s.v.p. je profiel aan met postcode/huisnummer en je klantnummer en een moderator gaat er mee aan de slag.

zijn al bekend in uw forum

inderdaad het is de tv decoder

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @FrDo, de Motorola tv-ontvanger is inderdaad niet de jongste meer en ik begrijp dat ‘ie ook niet goed meer werkt bij jou. Dat is niet de bedoeling natuurlijk, goed dat je een seintje geeft.

Fijn dat je je gegevens, op advies van JanD, al in je profiel hebt gezet! Ik heb ze erbij gepakt en een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze heb je zo snel mogelijk in huis, binnen een paar werkdagen. Zo gauw je deze aangesloten hebt en alles weer goed werkt, kan je de oude ontvanger gratis naar ons terugsturen. Je kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken.

Laat je weten of het allemaal is gelukt?

Reageer