beantwoord

Motorola tv-ontvanger stopt er regelmatig mee door speling bij de stekker

• 10 april 2020
  • 8 reacties
  • 198 keer bekeken

Reputatie 1

AadLeuver nieuwkomer 

Ik weet niet of ik hier op het juiste adres ben, maar ik heb het volgende probleem….

Er zit speling tussen het stekkertje en de ingang van het Motorola kastje. Dit is ca. 1m.

Hierdoor stopt het kastje er regelmatig mee. Door het heen en weer halen van het stekkertje krijg ik hem met een beetje geluk weer aan de praat, maar gaat steeds moeilijker.

Moet de Motorola vervangen worden, of een andere stekker?

Ik zie graag een reactie tegemoet.

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 april 2020, 13:56

@ajleu300855 Hallo Aad, je bent hier zeker aan het goede adres voor dit soort dingen! Mijn reactie hier is alleen iets later dan je gewoonlijk van ons kunt verwachten, door de drukte op dit moment en de Paasdagen die er tussen zaten. 

Volgens mij heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice en is er een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Fijn dat dat al in gang gezet is, anders had ik het voor je geregeld. Heb je de nieuwe tv-ontvanger al binnen, of nog niet? Laat je nog weten of het weer goed werkt, en of alles is gelukt?

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@ajleu300855 Hallo Aad, je bent hier zeker aan het goede adres voor dit soort dingen! Mijn reactie hier is alleen iets later dan je gewoonlijk van ons kunt verwachten, door de drukte op dit moment en de Paasdagen die er tussen zaten. 

Volgens mij heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice en is er een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Fijn dat dat al in gang gezet is, anders had ik het voor je geregeld. Heb je de nieuwe tv-ontvanger al binnen, of nog niet? Laat je nog weten of het weer goed werkt, en of alles is gelukt?

Reputatie 1

Hallo Alexandra,

Ik ben in afwachting van de nieuwe tv-ontvanger. Heb nog geen bericht gehad wanneer ik deze kan verwachten. Als ik deze binnen heb gekregen laat ik direct weten of alles werkt. 

Er zou dan ook een 2e tv-ontvanger worden opgestuurd als de 1e binnen is, omdat er maar 1 tegelijk opgestuurd mag worden. Deze 2e ontvanger zou dan eind van de week komen. 

Met vriendelijke groet

Aad Leuver

Reputatie 8
Badge +11

@ajleu300855 Hoi Aad, je ontvangt een nieuwe tv-ontvanger meestal binnen 1 tot 2 werkdagen thuis. Laat maar weten of alles is gelukt. Ik kan daarna de tweede tv-ontvanger voor je aanvragen :slight_smile:

Reputatie 1

Hallo Alexandra,

Heb vandaag de nieuwe tv-ontvanger gekregen. Alles werkt naar tevredenheid. Er was echter bij het

installeren wel een probleem met de pincode (foutmelding incorrecte pincode). Na telefonisch overleg met een medewerkster van telfort is de pincode veranderd (had wel wat voeten in de aarde), en draait de tv-ontvanger nu goed. Ik ben nu in afwachting van de 2e tv-ontvanger.

Met vriendelijke groet

Aad Leuver

Reputatie 8
Badge +11

@ajleu300855 Fijn om te lezen dat alles uiteindelijk is gelukt met de eerste nieuwe tv-ontvanger! Ik heb zojuist de tweede voor je aangevraagd. Ook deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Laat maar weten of ook daarmee alles is gelukt.

Reputatie 1

Hallo Alexandra

Ik ben heel tevreden met de nieuwe tv-ontvanger. Werkt goed, is snel en ik hoef niet iedere keer opnieuw op te starten. De oude tv-ontvanger heb ik vanmorgen retour gestuurd.

Als ik de 2e tv-ontvanger heb gekregen laat ik je weer weten hoe het werkt.

Met vriendelijke groet

Aad Leuver

Reputatie 1

Hallo Alexandra

Ik heb vandaag de 2e tv-ontvanger gekregen. Na telefonisch contact met een telfort medewerker (de

oude tv-ontvanger moest nog worden afgemeld) werkt ook deze tv-ontvanger heel goed.

De oude tv-ontvanger staat ingepakt en klaar voor verzending.

Met vriendelijke groet

Aad Leuver

Reputatie 8
Badge +11

@ajleu300855 Goedemorgen Aad, fijn om te horen dat alles is gelukt nadat je even contact gehad hebt met de klantenservice :slight_smile: Nu heb je twee goed werkende tv-ontvangers thuis, zo hoort het. Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen betekenen.

Reageer