beantwoord

Motorola tv-ontvanger niet geschikt voor Netflix

• 14 april 2020
  • 7 reacties
  • 125 keer bekeken

Reputatie 1

Beste Telfort,

Wij hebben een Motorola-ontvanger en ik heb begrepen dat die niet geschikt is voor Netflix. Wij zouden wel graag een abonnement op Netflix willen.

Kan ik een nieuwe ontvanger opgestuurd krijgen?

Alvast bedankt.

Mvrgr, I-M

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 april 2020, 09:57

@irke Fijn dat alles gelukt is met de nieuwe tv-ontvanger, en dat je de gegevens gevonden hebt in Mijn Telfort! :slight_smile:  Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @irke , als je een smart-tv hebt kun je daar ook rechtstreeks Netflix op kijken, eventueel in afwachting van een nieuwe ontvanger.

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je huisnummer en postcode dan ziet webcare Telfort wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Reputatie 1

JImny, bedankt voor de tip, maar volgens mij zien ze dat in mijn profiel.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @irke, ik kan me voorstellen dat je de Netflix app graag wilt kunnen gebruiken via de tv-ontvanger. Goed dat je het laat weten.

Met de gegevens in je profiel heb ik jouw gegevens erbij gepakt, en een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen een paar werkdagen. Je kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken. Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Nu heb ik mijn abonnementsnummer en een pincode nodig…

En die zou ik in een brief moeten hebben ontvangen, maar dat heb ik niet.

Ik dacht mijn abonnementsnummer te weten, maar ik krijg de melding dat die niet juist is.

Wat moet ik doen?

Reputatie 1

Oke, sorry, gevonden op mijn telfort! 

Nu gelukt!

Reputatie 8
Badge +11

@irke Fijn dat alles gelukt is met de nieuwe tv-ontvanger, en dat je de gegevens gevonden hebt in Mijn Telfort! :slight_smile:  Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.

Reageer