beantwoord

Motorola tv-ontvanger is traag

• 7 april 2020
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Motorola is traag het duurt 30 sec voordat ik beeld heb, ik heb 2 motorola kastje ik wil graag 2 nieuwe

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 april 2020, 12:09

Hi @nvanderveldt, welkom hier. Lastig dat de tv-ontvangers trager worden, goed dat je het aankaart.

Fijn dat jimny je al op weg geholpen heeft. We doen ons best je hier op het forum zo snel mogelijk te helpen, maar door de drukte op dit moment kan het even duren. Meestal reageren we binnen twee werkdagen in je topic.

Wat jimny hierboven aangeeft klopt, ik kan niet twee tv-ontvangers in één keer voor je vervangen. Daarom heb ik zojuist de eerste voor je aangevraagd. Laat je het weten zo gauw je 'm ontvangen hebt, en of alles is gelukt? Dan kan ik er daarna voor zorgen dat er een tweede jouw kant op komt.

Bekijk reactie

4 reacties

Hoe kan ik een nieuwe krijgen geen reactie op het forum en telefonisch al helemaal niet bereikbaar

Reputatie 8
Badge +18

Allereerst op het forum worden de klanten op volgorde van binnenkomst behandeld en wil je sneller antwoord dan moet je de klantenservice bellen of via Twitter of Facebook

Vul in ieder geval je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

En je vraagt om 2 nieuwe ontvangers, webcare stuurt nooit geen 2 ontvangers tegelijk maar altijd een voor een 

Reputatie 8
Badge +11

Hi @nvanderveldt, welkom hier. Lastig dat de tv-ontvangers trager worden, goed dat je het aankaart.

Fijn dat jimny je al op weg geholpen heeft. We doen ons best je hier op het forum zo snel mogelijk te helpen, maar door de drukte op dit moment kan het even duren. Meestal reageren we binnen twee werkdagen in je topic.

Wat jimny hierboven aangeeft klopt, ik kan niet twee tv-ontvangers in één keer voor je vervangen. Daarom heb ik zojuist de eerste voor je aangevraagd. Laat je het weten zo gauw je 'm ontvangen hebt, en of alles is gelukt? Dan kan ik er daarna voor zorgen dat er een tweede jouw kant op komt.

Reputatie 8
Badge +11

@nvanderveldt Heb je de eerste tv-ontvanger inmiddels al ontvangen? Laat je het weten? Dan zorg ik dat er een tweede naar je toe komt.

Reageer