beantwoord

Motorola tv-ontvanger erg traag

• 28 januari 2019
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

mijn Motorola kastje is te traag ik heb alles al geprobeerd maar het wordt niet beter graag antwoord wat het probleem is.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door GJC 28 januari 2019, 15:10

Dat kun je niet verhelpen. De Motorola's zijn met het groeien van de software (steeds meer mogelijkheden) gewoon niet meer op hun taak berekend.
Je ontvanger zal vrijwel zeker vervangen worden door een nieuwer model.
Zorg dat je klantnummer en/of postcode en huisnummer vast in je profiel staan. Dan weet Telfort meteen om welke aansluiting het gaat.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat kun je niet verhelpen. De Motorola's zijn met het groeien van de software (steeds meer mogelijkheden) gewoon niet meer op hun taak berekend.
Je ontvanger zal vrijwel zeker vervangen worden door een nieuwer model.
Zorg dat je klantnummer en/of postcode en huisnummer vast in je profiel staan. Dan weet Telfort meteen om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Alier1946, niet fijn dat jouw tv-ontvanger zo traag is. Goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder.

Met de gegevens in je profiel zie ik dat je contact gehad hebt met de klantenservice. De nieuwe tv-ontvanger komt zo snel mogelijk naar je toe, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen. Fijn dat dat al geregeld is 🙂 Laat je weten wanneer je 'm hebt ontvangen en of alles is gelukt?

Reageer