beantwoord

Motorola's VIP1853 tv-ontvangers lopen regelmatig vast

• 25 juni 2020
  • 7 reacties
  • 146 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi hoi,

Onze TV ontvangers lijken hun beste tijd wel gehad te hebben (±8 jaar oud), want ze slaan regelmatig vast of op hol (cijfers blijven hangen en switcht tussen zender 444444enz).

Ik het mogelijk om de ontvangers te vervangen voor een nieuwer exemplaar?

Alvast bedankt voor de hulp!

Mvg Jolanda :)

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 27 juni 2020, 10:32

@sp340483 Goedemorgen Jolanda, je hebt deze tv-ontvangers al lang lees ik. Het lijkt mij ook een prima plan om ze te vervangen :relaxed:

Ik kan ze één voor een voor je omruilen, ik heb de eerste tv-ontvanger alvast voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Je kan de nieuwe tv-ontvanger aanmelden met jouw abonneenummer en pincode. Mocht je ze niet meer bij de hand hebben, je kunt de tv gegevens opzoeken via Mijn Telfort

Laat je het weten wanneer je de eerste binnen hebt, en of alles is gelukt? Dan zorg ik dat daarna de tweede jouw kant op komt.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@sp340483 Goedemorgen Jolanda, je hebt deze tv-ontvangers al lang lees ik. Het lijkt mij ook een prima plan om ze te vervangen :relaxed:

Ik kan ze één voor een voor je omruilen, ik heb de eerste tv-ontvanger alvast voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Je kan de nieuwe tv-ontvanger aanmelden met jouw abonneenummer en pincode. Mocht je ze niet meer bij de hand hebben, je kunt de tv gegevens opzoeken via Mijn Telfort

Laat je het weten wanneer je de eerste binnen hebt, en of alles is gelukt? Dan zorg ik dat daarna de tweede jouw kant op komt.

Reputatie 1

Hoi Alexandra,

Bedankt voor de vlotte service! We wachten met smart de eerste ontvanger op en zullen dan een berichtje plaatsen.

Ik neem aan dat de oude ontvangers retour moeten? Of zit die uitleg bij de nieuwe ontvanger?

Nogmaals bedankt.

Groetjes Jolanda 😊

Reputatie 1

Hoi Alexandra!

Zojuist de eerste ontvanger in ontvangst mogen nemen 🥳 hij is inmiddels aangesloten en werkt prima.

Ik zal de oude tv ontvanger proberen vandaag nog op de post te doen (uiterlijk morgen).

Alvast bedankt voor de snelle service!

Groetjes Jolanda 😉

Reputatie 8
Badge +11

@sp340483 Hi Jolanda, fijn om te horen, dat is mooi snel! :smiley: Je mag de oude tv-ontvangers straks ook in één keer samen terugsturen hoor. Ik heb de tweede nieuwe tv-ontvanger zojuist voor je aangevraagd. Ook deze ontvang je zo snel mogelijk. Laat maar weten of alles weer is gelukt :relaxed:

Reputatie 1

Oh wauw, de 2e ontvanger is ook al binnen, maar heb helaas toch eergisteren al de 1ste ontvanger al op de post retour gedaan 🤭

De 2e ontvanger heb ik gisteren proberen te installeren, maar deze ging niet vanzelf. Kreeg foutcode 27 en zal vandaag nog even proberen de stappen van foutcode.tv te volgen in de hoop dat het zo lukt.

Groetjes Jolanda 😉

Reputatie 1

Ok dit ging een stuk sneller dan ik dacht 😅

Volgens de instructies de ontvanger terug op fabrieksinstellingen gezet en opnieuw ingesteld en klaar. Appeltje eitje.

Ik doe de 2e ontvanger vandaag nog retour op de post 😊

Hartelijk dank voor de vlotte en goede service! 🥳👍🏻

Groetjes Jolanda 😉

Reputatie 8
Badge +11

@sp340483 Super dat alles uiteindelijk gemakkelijk gelukt en goed gekomen is! :smiley: We zien de tv-ontvanger wel verschijnen. Graag gedaan en je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Reageer