beantwoord

Motorola omwisselen voor Netflix

• 4 november 2019
  • 30 reacties
  • 329 keer bekeken

Reputatie 1

Graag motorola omwisselen om Netflix te kijken

icon

Beste antwoord door NellieG 4 december 2019, 16:02

De bezorger is geweest, alles is aangesloten en ja wel het is voor elkaar.

Omdat er sprake was van een huis waar ik niet altijd ben en een verwarring waar alles aangemeld moest worden verliep het geheel moeizaam. Toen dit allemaal helder was was de toezending en aansluiting zo gepiept. Dank hiervoor.

Bekijk reactie

30 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Het had even wat voeten in de aarde inderdaad, maar het is gelukt :slight_smile: Goed om te lezen dat het aansluiten zo gepiept was nadat de bezorger er was.
Graag gedaan en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden. We helpen je graag.

Reputatie 1

De bezorger is geweest, alles is aangesloten en ja wel het is voor elkaar.

Omdat er sprake was van een huis waar ik niet altijd ben en een verwarring waar alles aangemeld moest worden verliep het geheel moeizaam. Toen dit allemaal helder was was de toezending en aansluiting zo gepiept. Dank hiervoor.

Reputatie 8
Badge +11

Zo te zien is de bezorger is onderweg volgens PostNL @NellieG, ik heb je de track and trace in een privébericht gestuurd zodat je het zelf ook makkelijk kunt volgen.

Reputatie 1

Zit te wachten, heb geen track/tracé of bestelnummer. Komt het pakket nog?

Reputatie 1

ok prima, je hoort nog.

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed, dan zal het verzenden moeten lukken. Ik heb het bij deze in gang gezet, morgen of overmorgen zal de bezorger daar komen om de ontvanger om te ruilen. Laat je me weten of het daarmee gelukt is?

Reputatie 1

Ben er as dinsdag en woensdag.

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie de ontvanger nu inderdaad wel staan, gelukkig. Als ik een vervangende ontvanger stuur kan ik daarvoor geen alternatief adres selecteren, als er niemand op dat adres is zal het pakket met de nieuwe ontvanger naar een PostNL servicepunt in de buurt worden gebracht en zal daar 1 week blijven liggen. Voordat ik het verder in gang zet ben ik eerst benieuwd wanneer je daar weer bent, als de nieuwe ontvanger wordt teruggestuurd voordat je deze hebt kunnen ophalen is dat ook zonde natuurlijk. Daarom wacht ik jouw aanwezigheid daar eerst nog even af.

Reputatie 1

Heb nu de aanmelding gedaan.

Reputatie 8
Badge +11

Gelukkig hebben we dat samen kunnen ophelderen :slight_smile:  Dat er niemand is maakt het wel een stuk prettiger inderdaad! Ik wacht je bevindingen af nadat je daar weer geweest bent.

Reputatie 1

O..... Op de tv, nou dat was me niet duidelijk.

Gelukkig zitten er geen vakantie huurders in, want dan hadden we een groot probleem.

Was voor mij echt niet duidelijk wat je met invoeren etc bedoelde.

Nou over week of 2 zal ik er zijn, wordt dan vervolgd denk ik.

Reputatie 8
Badge +11

Het aanmelden is heel simpel, die ontvanger zal als het goed is nu bij het opstarten meteen om die gegevens vragen en die kan je dan met de afstandsbediening invoeren.

Doordat je 2 adressen snap ik dat daar niet altijd bent, het is toch iets wat we moeten doen voordat we door kunnen naar een volgende stap.

Reputatie 1

Ik had als 'digibeet gevraagd hoe ik dit moest doen, dat aanmelden , dat is zo makkelijk gezegd.

Verder doet de tv het altijd meteen en vraagt nergens om. 

Vraag me nu niet om iets met de tv te doen want ik ben niet altijd ter plekke.

Reputatie 8
Badge +11

Je bent nergens van beschuldigd, je hebt de ontvanger zelfs laten zien dus dat je er een hebt is duidelijk. Desondanks kom ik die ontvanger niet tegen als ik kijk naar de aangesloten ontvangers op beide adressen en dat is gek. Daarom ben ik met je aan het kijken naar die ontvanger en hoe we die terug kunnen vinden in de systemen. Dat kan ik alleen niet zonder jou hulp, vandaar dat ik je eerder vroeg om deze ontvanger met het abonnementsnummer en pincode aan te melden bij het abonnement. Als je de Motorola opstart, krijg je dan meteen een tv beeld te zien of vraagt deze om die gegevens?

Reputatie 1

de fout ligt in deze echt bij jullie. Aan het begin van het abonnement in 8567heb ik de Motorola gehad en er is nooit iets gewijzigd  Helaas kan ik niet aantonen dat ik toendertijd een Motorola gekregen heb maar waarom zou ik. Al die jaren tevreden gekeken in ons vakantiehuis, zelfs een tweede huisabonnement genomen op 3381. Nu wil ik daar ook Netflixen en vraag net als ieder ander om omruilen en dat gaat dus niet want ik wordt er van beschuldigd dat ik geen Motorola heb. Hopenlijk kunnen jullie terugkijken en zelf deze fout herstellen want dit kan toch niet!

Mocht dit voor jullie onmogelijk zijn laat dan maar.

Echter mocht dit apparaat kapot gaan zit ik dus weer met een probleem dat weer alleen door jullie is op te lossen.

Jullie service valt me erg tegen en noopt me om mij  abonnementen eens goed onder de loep te nemen en wellicht mij  heil voor beide abonnementen ergens anders te zoeken. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik kan me goed voorstellen dat je dat wilt, maar om een vervangende ontvanger toe te kunnen sturen moet ik de huidige wel terug kunnen zien in het systeem. Zoals gezegd is dat niet het geval, op beide adressen zie ik alleen een Arris ontvanger staan. Als ik de Motorola niet zie staan kan ik geen nieuwe ontvanger sturen. 

Reputatie 1

Wat moet er nu gebeuren? Ik heb geen idee.

Krijg ik nu nog een andere tv ontvanger?

Mijn abonnement is sinds 2013 of 2014  met dezelfde gegevens.

Graag duidelijkheid hierover. Ik hoef toch niets te veranderen, zou niet weten hoe.

Reputatie 1

Ik heb eigenlijk geen idee waar je het over hebt en wat ik moet doen.

Ik heb een Motorola kastje en wil dit simpel omruilen om Netflix te kijken, meer niet.

Reputatie 1

Ik heb geen andere abonnementen.

Wat een geknoei. Waarom kunnen jullie het niet gewoon oplossen?nu vraag je mij om vana lies aan te passen terwijl de fout bij jullie ligt

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt voor de foto, dat is duidelijk een 1853 inderdaad. Ik heb het serienummer opgezocht en die is gekoppeld aan een heel ander abonnement, niet aan een van de 2 abonnementen die je had genoemd. Heb je mogelijk nog ergens een derde abonnement waar het aan gekoppeld kan zijn of dat niet? Als dat niet het geval is kan je de ontvanger eerst weer aanmelden met de abonnementsgegevens gegevens die bij dit adres horen.

Reputatie 1

Dit kastje gekregen bij aanvang van het abonnement dacht in 2014.

Reputatie 1

Zoals afgesproken foto van de onderkant.

Groet Nel

Reputatie 1

Reputatie 1

Ok

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan, zou je volgende week als je daar bent een foto van de sticker aan de onderkant kunnen maken? Daar staat de informatie over het model en type van de bewuste ontvanger. Als het echt een Motorola is ben ik ook benieuwd hoe je die hebt gekregen, doordat ik op beide adressen alleen Arris ontvangers aangemeld zie lijkt het erop dat wij geen Motorola naar je hebben gestuurd.

Reageer