Motorola kastje werkt niet meer?

  • 12 april 2013
  • 0 reacties
  • 1710 keer bekeken

Sinds 3 dagen doet onze interactieve tv niks meer, we hebben wel internet en ook alles gedaan wat hier op dit topic beschreven wordt om wat te doen bij F12 melding. Ook hebben we het modem gereset, de software verwijdert via het menu op de tv, knopjes ingedrukt  van het draadloze systeem. Dus al 3 dagen van alles geprobeerd maar niks lost het probleem op. Wij hebben dit al eerder gehad en konden dit dan gewoon snel oplossen door de motorola aan en uit te zetten of het modem even uit te schakelen. Telfort zegt via de mail dat we moeten bellen, dat doe ik dus niet meer want kostte ons vorige keer 15 euro omdat wij een half uur moesten wachten en vandaag was de wachttijd ook langer dan 5 minuten, dan raak ik al geirriteerd,schandalig gewoon. Wie weet er iets wat het probleem zou kunnen oplossen? Anders toch maar weer via de mail proberen, ik denk dat die motorola kapot is aangezien wat ik hier allemaal heb gelezen over de motorola VIP 1853. 

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer