beantwoord

Motorola 1853 upgrade?

• 22 juli 2020
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Reputatie 1

De Motorola 1853 die we nu gebruiken krijgt steeds meer kuren en ondersteund geen Netflix, is het mogelijk hier een vervangende ontvanger voor te krijgen?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 juli 2020, 13:15

Dank je @krimpsok, daarmee heb ik het abonnement gevonden en een nieuwe tv-ontvanger naar je gestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. De huidige ontvanger kan je naar ons terugsturen, dan zorgen wij dat die verwerkt wordt. Veel Netflix plezier alvast! :film_frames:

Bekijk reactie

4 reacties

Hallo @krimpsok , wacht de reactie van een moderator af en deze kan het voor je regelen.

Geef wel even in je privédeel van je profiel je postcode/huisnummer/klantnummer in.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @krimpsok, de 1853 kunnen we inderdaad vervangen door een nieuwer model zodat je gebruik kunt maken van o.a. de Netflix app :slight_smile: Daarvoor heb ik nog wel gegevens van je nodig, op dit moment zie ik het abonnementsnummer van iTV op je forumprofiel staan. Daar kan ik helaas niet op zoeken, zou je daar of het klantnummer of de postcode en huisnummer kunnen plaatsen? Als je daarna hieronder laat weten dat je dit hebt toegevoegd kan ik je een nieuwe ontvanger toesturen :slight_smile:

Reputatie 1

Heb de gegevens toegevoegd. Bedankt alvast.

Reputatie 8
Badge +11

Dank je @krimpsok, daarmee heb ik het abonnement gevonden en een nieuwe tv-ontvanger naar je gestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. De huidige ontvanger kan je naar ons terugsturen, dan zorgen wij dat die verwerkt wordt. Veel Netflix plezier alvast! :film_frames:

Reageer