beantwoord

Monteur beschikbaar

• 23 september 2018
  • 7 reacties
  • 212 keer bekeken

Hi,

Sinds afgelopen vrijdag doet ons internet en TV niets meer. Ik heb al met Telfort gechat en gebeld en heb inmiddels een nieuwe router ontvangen voor kabelaansluiting. Deze doet ook niet, ook moet na alle aansluitingstappen etc (zelfs stroom van het huis afgehaald :p). Nu moest ik bellen naar een partnerbedrijf die zelf weer verder ging bellen naar monteurs die “het wilde oppakken”. De eerst beschikbare is vrijdag de week later in de avond. Ik vind dit zelf echt te lang duren, dus mijn vraag is; is er een mogelijkheid om dit sneller te regelen?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 9 oktober 2018, 09:34

Ik heb geen bericht meer van je gezien, maar omdat de afmelding van de monteur aangeeft dat hij alles werkend heeft aangesloten ga ik er vanuit dat het opgelost is. Als dat niet zo is, dan hoor ik het graag.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat het weer is aangesloten Robbert! Dat er eerder geen monteur beschikbaar was is jammer inderdaad, dit was de eerste mogelijkheid.
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, dan kan je altijd een nieuw topic starten.
Ja het is weer aangesloten. Alleen jammer dat het een week heeft moeten duren!
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb geen bericht meer van je gezien, maar omdat de afmelding van de monteur aangeeft dat hij alles werkend heeft aangesloten ga ik er vanuit dat het opgelost is. Als dat niet zo is, dan hoor ik het graag.
Reputatie 8
Badge +11
Hoe is het bezoek van de monteur verlopen, Robbert? Heeft hij het kunnen verhelpen?
Reputatie 8
Badge +11
Merci! Ik heb de gegevens erbij gepakt en ik zie de afspraak voor morgen in het systeem staan. Eerdere opties zijn helaas niet beschikbaar. Laat je ons morgen weten hoe het bezoek verloopt?
done!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Robbert, als je geen verbinding hebt kan ik me voorstellen dat je het snel weer werkend wilt hebben. Of er monteurs eerder mogelijk zijn durf ik niet te zeggen, we zijn daarvoor inderdaad afhankelijk van een monteurspartner (Guidion). Om te kijken of er mogelijkheden zijn kan ik voor je kijken, maar ik zie nog geen gegevens in je profiel staan. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer in het forumprofiel kunnen invoeren en daarna hieronder een reactie plaatsen? Dan kan ik met je mee kijken.

Reageer