beantwoord

Monteur belt niet

• 3 januari 2013
  • 3 reacties
  • 2094 keer bekeken

Reputatie 1
Morgen is mijn opleverdatum 04- jan ( volgens de brief die ik van Telfort heb ontvangen). Ik heb ook de installatie pakket ontvangen. Nu vraag ik me af wanneer de monteur mij belt voor een afspraak. Ik wil namelijk dat het zo snel mogelijk aangesloten is omdat ik momenteel zonder zit 😞.

Zelf telfort bellen schiet ook niet op. Bij bestelling kan er gebeld worden naar een gratis lijn, bij klantenservice moet je een mooi bedrag per minuut betalen plus nog lekker wachten :S 

Gr.
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 4 januari 2013, 01:48

De monteursdienst (om een afspraak in te plannen) heet Guidion en is ook te bereiken op 088 2000 100 of je kan je laten terugbellen dmv achterlaten gegevens op guidion.nl (maar ik zou persoonlijk zelf even bellen).
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je je Doe-het-zelf pakket opent, zie je gelijk een handleiding om zélf je Internet aan te sluiten, het is namelijk helemaal niet moeilijk...

je iTV kan je eigenlijk ook zélf aansluiten, gewoon de installatie handleiding volgen.

gewoon proberen?!?
Badge +2
De monteursdienst (om een afspraak in te plannen) heet Guidion en is ook te bereiken op 088 2000 100 of je kan je laten terugbellen dmv achterlaten gegevens op guidion.nl (maar ik zou persoonlijk zelf even bellen).
Reputatie 4
Badge +3
@negibola,

Ben je inmiddels al gebeld? Zo niet, ontvang ik graag jouw gegevens zodat ik dit kan doorgeven.

Henk

Reageer