beantwoord

Moedeloos van interactieve TV deel 2

• 26 april 2016
  • 41 reacties
  • 1170 keer bekeken

Badge
@Stephen
Ik heb weer problemen met inter actieve TV, af gelopen vrijdag was de TV goed 1x stilstaand beeld gehad, zaterdag en zondag was het weer niet om aan te zien en te horen.
Maan en dinsdag ook weer grote problemen, weet nu niet meer wat ik moet doen,
icon

Beste antwoord door tarzey2014 17 mei 2016, 11:12

@tarzey2014,

Ik heb begrepen dat er morgenmiddag een monteur langskomt. Laat je dan even weten hoe het is gegaan?
Ik Krijg een nieuw modem, dus moet ik nog even wachten hoe de tv reageert,

maar in ieder geval bedankt
Tarzey

@Stephen, afgelopen zaterdag nieuw modem gekregen, ondanks dat toch nog regelmatig stilstaand beeld, vanochtend de settop weer opnieuw moeten opstarten, code 0341, daarna weer goed beeld, ik hoop dat het zo blijft, anders trek ik weer aan de bel
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

41 reacties

Ik heb al bijna 4 jaar interactieve tv van Telfort. Altijd tevreden geweest tot 1 maand geleden. Elke keer wanneer ik naar mijn opnames of geplande opnames gaat loopt mijn tv ontvanger vast en start de tv ontvanger opnieuw op. Dit gebeurt nu zeker 3-4 keer per avond, om gek van te worden. Ik heb al alles geprobeerd. De stroom er af en opnieuw opstarten etc. Wie o wie heeft dezelfde klachten en kan mij helpen zonder dat zometeen al mijn opnames verdwenen zijn?
Reputatie 1
Ik word er ook helemaal moedeloos van.
Zeer traag internet, televisie wat steeds vast loopt. Pauzeren wat soms niet werkt: ja werkt even en dan loopt het kastje vast en ben je alles kwijt. Televisie wat vaak stottert en de meest vreemde geluiden geeft.

Telfort doe hier iets aan want ik ben er klaar mee en sta op het punt om over te stappen !!
Reputatie 8
Badge +16
@tarzey2014,

Ik kan begrijpen dat je er moedeloos van wordt. Doet dit probleem zich voor bij het starten of afspelen van opnames? In afwachting van jouw reactie.

@rkoene, @Marc-D

Er loopt hiervoor een verzamelticket. Ik heb jullie gegevens aan dit ticket toegevoegd. We doen er alles aan om dit probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Zodra er updates beschikbaar zijn zullen jullie per SMS op de hoogte worden gehouden. In de tussentijd kunnen jullie mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Badge
@tarzey2014,
@Stephen , probleem doet zich voor alleen bij gewoon TV kijken, wat wel vreemd is dat ik overdag gewoon tv kijken, en "s avonds na +/- 19.45 uur beginnen de problemen stilstaand beeld geluid loopt wel door, soms klapperend geluid
maar dan is het beeld weer goed, Mijn A/V versterker heeft hierdoor ook problemen schakelt door de geluidsproblemen steeds van stereo naar dolby digital surround,( alleen waar in dolby digitaal wordt uitgezonden) nu maar het geluid via de TV, want ik vindt het zonde van mijn verserker als die kapot gaat

Ik kan begrijpen dat je er moedeloos van wordt. Doet dit probleem zich voor bij het starten of afspelen van opnames? In afwachting van jouw reactie.

@rkoene, @Marc-D

Er loopt hiervoor een verzamelticket. Ik heb jullie gegevens aan dit ticket toegevoegd. We doen er alles aan om dit probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Zodra er updates beschikbaar zijn zullen jullie per SMS op de hoogte worden gehouden. In de tussentijd kunnen jullie mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Badge
Ik word er ook helemaal moedeloos van.
Zeer traag internet, televisie wat steeds vast loopt. Pauzeren wat soms niet werkt: ja werkt even en dan loopt het kastje vast en ben je alles kwijt. Televisie wat vaak stottert en de meest vreemde geluiden geeft.

Telfort doe hier iets aan want ik ben er klaar mee en sta op het punt om over te stappen !!
zo denk ik er ook over::@
Badge
Nou...dat probleem heb ik nu ook....sinds ik sneller internet heb...van standaard naar sneller...beeld loopt steeds vast,geluid weg, router opnieuw opstarten, kastje opnieuw opstarten, dit soms wel 2x per dag
Kan hier aub wat aan gedaan worden
Gr.Anky
Badge
Nou...dat probleem heb ik nu ook....sinds ik sneller internet heb...van standaard naar sneller...beeld loopt steeds vast,geluid weg, router opnieuw opstarten, kastje opnieuw opstarten, dit soms wel 2x per dag
Kan hier aub wat aan gedaan worden
Gr.Anky

Nu je het zegt ik heb ook de snelste internetpakket, tot een half jaar geleden had ik ook standaard internet nooit geen problemen, kan nu ook mijn draadloze tv verbinding niet gebruiken want dan is TV helemaal niet om aan te zien, nu bekabeld tv kijken weer een kabel door het het huis! balen!!!
Sinds ik glasvezel heb is de service alleen maar slechter geworden. Opnames bekijken staat continu stil en springt dan weer verder. Internet voornamelijk in de avond belabberd.... Heb al gereageerd op de enquete dat ik zeer ontevreden ben over de huidige kwaliteit, van hun producten, nog steeds geen reactie gehad......:(
@Stephen-Telfort: ik hoop dat er snel een oplossing komt want dit is niet leuk meer. Ik ben er gisteravond een keer of 8 uitgeknikkerd waarna de tv ontvanger weer opstartte. Alleen omdat ik steeds in het opnamemenu vastloop. Hoop dat het niet de tvontvanger is die het aan het begeven is
Reputatie 1
Beste allen wij hebben nu ook al een maand problemen met tv kijken overdag gaat het prima maar rond 8 uur 's avonds begint het haperen van het beeld en het geluid dat een soort van kraakt. Vervolgens soms foutcode 303 geloof ik, herstart de modem en tv ontvanger soms wel 2 keer per dag. Vaak kunnen we rond 11 uur 's avonds alleen nog via netflix of de npo app. Iets afspelen op de tv wat dan gewoon te volgen is. Als dit bij het gewoon tv kijken gebeurd dan hebben wij hetzelfde gezeur wanneer we
Opnames terug kijken . Alsjeblieft los het op want het is verschrikkelijk irritant en zeker als het gebeurd wanneer jullie niet meer telefonisch te bereiken zijn. Hoop spoedig een reactie groetjes Nancy
Reputatie 8
Badge +16
@tarzey2014

Ik heb een ticket aangemaakt. Mijn collega's gaan zich hierover buigen en nemen binnen twee werkdagen contact met jou op.

@melankie,

Zou je de TV-ontvanger kunnen terugzetten naar fabrieksinstellingen? Op deze link wordt uitgelegd hoe je dit doet. Ik verneem graag van je of dit heeft geholpen.

@Thomas81, @Nancyw,

Ik ontvang graag jullie naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik jullie verder van dienst.
Badge
@tarzey2014

gr

Ik heb een ticket aangemaakt. Mijn collega's gaan zich hierover buigen en nemen binnen twee werkdagen contact met jou op.

@melankie,

Zou je de TV-ontvanger kunnen terugzetten naar fabrieksinstellingen? Op deze link wordt uitgelegd hoe je dit doet. Ik verneem graag van je of dit heeft geholpen.

@Thomas81, @Nancyw,

Ik ontvang graag jullie naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik jullie verder van dienst.
Badge
@tarzey2014
@Stephen,
Ik ben afgelopen woensdag door jullie gebeld , of ik nog problemen ondervond met ITV.
Opdat moment ondervond ik geen problemen, dus afgesproken dat jullie mij zaterdag zouden bellen, of ik nu nog problemen ondervind,
Maar geen tel. gehad, heb gisteravond weer problemen gehad met tv kijken alle stappen doorlopen
graag een goede oplossing

met vriendelijke groet,
Tarzey
Na het lezen van bovenstaande problemen voel ik me niet meer zo eenzaam. Ik kan nl ook aan het rijtje worden toegevoegd met dezelfde problemen. Ik heb all een tijd problemen met een schokkerig beeld en geluid, en meestal dan een 303 foutcode. Het ligt niet aan de tv-ontvanger, want bij de tweede ontvanger precies hetzelfde. Resetten van de modem helpt ook niet echt. En vaak is het inderdaad het ergst 's avonds van half acht tot half twaalf. Het lijkt wel of het oplopen van het aantal tv kijkers problemen geeft. De problemen waren eerst sporadisch, maar sinds enkele dagen weer iedere avond, met zaterdagavond een dieptepunt. Meer bezig geweest met herstarten dan tv gekeken. Dit versterkt mijn gevoel dat een spitsuur wat betreft tv kijkers een probleem is. Ik hoop dat er voor iedereen met dit probleem een oorzaak en oplossing gevonden wordt. Mijn enige reden om niet over te stappen is het feit dat ik dan mijn e-mail adres verlies en de halve wereld daarover moet informeren.

Gr. Hans
Misschien is het goed om nog te vermelden dat mijn modem een Experia Box v8 is. Enige tijd geleden, toen de problemen begonnen, heb ik deze omgewisseld voor een identiek exemplaar, maar na korte tijd begon het probleem zich weer voor te doen. Dus tenzij er sprake is van toeval, lijkt het ook niet aan de modem te liggen. Als het probleem zich voordoet, blijven vaak de groene lampjes op de box branden, soms zijn er een paar uit. Internet en vastbellen zijn dan ook niet beschikbaar. Gisteravond startte de box een paar keer spontaan opnieuw op (zonder met een upgrade bezig te zijn). Vanochtend (zondagochtend) werkt alles weer goed.

Gr. Hans
Ik was iets te optimistisch met mijn laatste opmerking dat vandaag alles weer goed werkt. TV en internet doet het, doch nu ligt vast bellen eruit. Kan niet bellen en niet gebeld worden. Modem reset helpt niet. Bellers krijgen direct de voicemail. Ik zit hier in ieder geval in het juiste topic : moedeloos !!!!!

Gr. Hans
Badge
Waar blijft het contact met telfort:@:?
Reputatie 8
Badge +16
@tarzey2014,

Wat jammer dat de problemen zich weer voordoen. Ik heb mijn collega's hierover op de hoogte gesteld. Zij nemen binnen twee werkdagen contact met jou op.

@bos34060,

Wat fijn dat Interactieve TV het weer doet. Mocht je nog steeds geen gebruik van vast bellen kunnen maken dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Badge
@tarzey2014,
@Stephen dat zouden ze afgelopen zaterdag ook al doen na telefonisch contact , maar zaterdag geen telf. erg vervelend zo langzamerhand.

Wat jammer dat de problemen zich weer voordoen. Ik heb mijn collega's hierover op de hoogte gesteld. Zij nemen binnen twee werkdagen contact met jou op.

@bos34060,

Wat fijn dat Interactieve TV het weer doet. Mocht je nog steeds geen gebruik van vast bellen kunnen maken dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Badge
@tarzey2014,
@Stephen dat zouden ze afgelopen zaterdag ook al doen na telefonisch contact , maar zaterdag geen telf. erg vervelend zo langzamerhand.

@bos34060,

Badge
Nog niets gehoord van Telfort 😠
Reputatie 8
Badge +16
@tarzey2014,

Ik heb begrepen dat er morgenmiddag een monteur langskomt. Laat je dan even weten hoe het is gegaan?
Badge
@tarzey2014,

Tarzey
Badge
@tarzey2014,

Tarzey

@Stephen, afgelopen zaterdag nieuw modem gekregen, ondanks dat toch nog regelmatig stilstaand beeld, vanochtend de settop weer opnieuw moeten opstarten, code 0341, daarna weer goed beeld, ik hoop dat het zo blijft, anders trek ik weer aan de bel
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden tarzey! So far so good?