Mislukte opnames?

• 23 mei 2017
  • 2 reacties
  • 400 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Alweer gedonder met TV online.
Sinds ongeveer een ruime week kan ik veel opgenomen programma's niet meer terug kijken.
Misschien bij meer meer zenders maar in ieder geval alles van Veronica.
Op nemen lukt wel maar als ik op mijn laptop een opname probeer te kijken springt de groene positie balk gelijk naar het einde en krijg ik die irritante "Opnieuw kijken" melding die natuurlijk nooit werkt.
Of het het idiote nietszeggende "Er is een onverwachte fout opgetreden..."
Ook met de Android app op de Smartfone werkt dit niet. Daar alleen de draaiende cirkeltjes waarna de boel vast loopt.
Bij SBS6 en RTL8 werkt het wel maar heb ik diverse keren het terug kijken opnieuw moeten starten omdat het beeld zomaar halverwege bevriest.
Ik hoop dat Telfort dit kan repareren zodat ik alsnoch de opnames kan bekijken

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hi CWJ, wat lastig dat je veel opnames niet kan afspelen. Zijn dit opnames van een bepaald programma of een bepaalde zender? Merk je dit probleem ook als je de opnames afspeelt vanaf je TV ontvanger? Indien je ook via je TV ontvanger niet goed kan terugkijken, dan ga ik mijn collega's vragen om hier naar te kijken. Kan je dan een paar voorbeelden doorgeven van de niet afspelende opnames?
Hi Wieger, Gisteravond geprobeerd via de TV ontvanger en dan werkt het wel. Ik weet niet bij welke zenders het niet lukt op de laptop maar in ieder geval bij alle Veronica programma's (o.a. Big Bang Theory, Criminal minds) viel er helemaal niets meer terug te kijken. Andere zenders wel vaak haperingen (plotseling bufferen, of bevriest helemaal). Zou fijn zijn als Telfort dit eens oplost. We hebben voor Telfort TV gekozen o.a. vanwege de vrijheid dat je niet per sé via de tv hoeft te kijken. Als je de enige bent in het huishouden dat een bepaald programma wil zien, dan kijkt een 17" laptop dichtbij veel relaxter dan een grootbeeld tv op meters afstand . En met oordopjes heb je een perfect geluid en stoort anderen niet. Probleem lijkt het gebruik van Silverlight te zijn. Misschien zou een Windows 10 TV app een oplossing zijn?

Reageer