beantwoord

Mijn telfort werkt niet correct

• 23 september 2017
  • 8 reacties
  • 109 keer bekeken

Badge
5 x verkeerde pin code in getype nu is het geblokkerd kan niks resten in mijn telfort wat nu
icon

Beste antwoord door BIMBA 25 september 2017, 12:39

Goedemiddag Wieger,
Het is intussen geregeld door de klanteservice.
Maar bedankt voor je inzet.
Bekijk reactie

8 reacties

Vraag ie dan niet om je PUK code? En heb je die wel?
Gaat het over een Iphone?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/pukcode-opvragen.htm
Badge
Nellly,

Het gaat om itv, als je pincode wil resten kan je normaal gesproken dat in mijn Telfort doen.
maar ik kan er niks restte.
Kom je niet in MijnTelfort?

In MijnTelfort kan je niet je oude code zien, je moet gewoon een nieuwe aanmaken.

Dan kan je een nieuwe pincode aanmaken in Mijn Telfort.
Log in op Mijn Telfort.
Klik op 'instellingen'.
Klik op ' pincode' herstellen.
Reputatie 8
Badge +19
Je kan sinds kort je pincode voor iTV ook zien en wijzigen via het menu van de TV-ontvanger.
Deze optie staat onder:
Instellingen
Pincode instellingen
Betaalcode wijzigen

Je zal vermoedelijk alleen even moeten wachten tot de huidige blokkering opgeheven is...
Badge
Nelly en Enterprise,
ik kan wel in mijn Telfort komen maar kan niks doen bij pincodes instellen er staat bij mijn gewoon niks.
Ik heb nog een oud ITV kastje daar kan ik ook dus niks doen.
Dus wat nu.
Wat zegt de klantenservice?
Je kan bellen, twitter, facebook, en mogelijk is bij jou de chat al beschikbaar.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 7
Badge +13
Hoi BIMBA, welkom terug op het forum. Het is lastig als je pincode geblokkeerd is. Met de oude TV ontvanger kan je de pincode jammer genoeg niet resetten via Mijn Telfort. De adviezen van Nelly Jacoba en Enterprise gelden hierdoor jammer genoeg niet. Ik kan de pincode wel voor je resetten. Kan je mij via een bericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen? Dan zal ik je pincode resetten en in de reactie aan je doorgeven.\

@nelly jacoba en Enterprise. Thanks!
Badge
Goedemiddag Wieger,
Het is intussen geregeld door de klanteservice.
Maar bedankt voor je inzet.

Reageer