beantwoord

Mijn service

• 4 september 2018
  • 8 reacties
  • 76 keer bekeken

Reputatie 1
Ik kan mijn pakketten niet vinden in het tv menu hij geeft al ruim een week een foutmelding.
zou toch graag ook via het menu van de tv de pakketten willen inzien..
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 september 2018, 12:11

Dat maakt het nog wat vreemder! Ik heb beide tv-ontvangers nu losgekoppeld van het abonnement, je kunt deze opnieuw koppelen door het abonnementsnummer en de pincode in te voeren op de ontvangers. Daarmee wordt het tv deel van het abonnement aan deze kant ook ververst en kunnen de gegevens over de pakketten opnieuw ingeladen worden. Ik hoor graag van je of het daarmee weer zichtbaar is geworden.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo a1982, een foutmelding wil je natuurlijk niet hebben! Kan je wel gewoon tv kijken of geeft dat ook een foutmelding? En welke foutmelding krijg je precies, zou je daar een foto van kunnen sturen? Als je die hieronder kunt plaatsen en je huisnummer en klantnummer in je profiel kunt invullen kan ik ook met je meekijken of ik er iets over kan zien.
Reputatie 1
Huisnummer is **

Admin: huisnummer verplaatst naar profielpagina
Reputatie 8
Badge +11
Dank voor het huisnummer (ik heb deze uit je bericht naar je profiel verplaatst) en de foto van de foutmelding. Ik zie dat je 2 tv-ontvangers van ons hebt, krijg je deze foutmelding ook op beide ontvangers of speelt dit op een van beide? Als het alleen op deze ontvanger speelt, kunnen we die terugzetten naar de fabrieksinstellingen zoals beschreven op deze pagina zodat de software die de gegevens moet ophalen ook opnieuw wordt geïnstalleerd.
Reputatie 1
De foutcode staat op beide ontvangers..
Reputatie 8
Badge +11
Dat maakt het nog wat vreemder! Ik heb beide tv-ontvangers nu losgekoppeld van het abonnement, je kunt deze opnieuw koppelen door het abonnementsnummer en de pincode in te voeren op de ontvangers. Daarmee wordt het tv deel van het abonnement aan deze kant ook ververst en kunnen de gegevens over de pakketten opnieuw ingeladen worden. Ik hoor graag van je of het daarmee weer zichtbaar is geworden.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo a1982, ik zie dat beide ontvangers weer aangemeld zijn bij het abonnement. Is de foutmelding nu ook verdwenen of blijft die alsnog komen?
Reputatie 1
Hallo

Het werkt weer perfect!👌dank je wel!
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal goed, fijn om te lezen dat het gelukt is! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer