beantwoord

Mijn Motorola TV ontvanger is traag en reageert langzaam

• 6 maart 2018
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

SInds een aantal weken reageert de tv-ontvanger erg traag. Ik heb software upgrade geprobeerd en het helpt niet en daarna heb ik fabrieksinstelling geprobeerd , het helpt ook niet.
Ik heb alle sneelste internet van telfort 100Mbit .
Op dit moment kan het switchen tussen HD zenders ongeveer 30 tot 60 seconden duren en switchen tussen normale zenders 6-7 seconden duren.

Mijn motorola TV ontvanger is minimaal 7 jaar oud. Moeten wij het vervangen ?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 6 maart 2018, 13:25

Hoi Cihan, welkom op het forum. Ik heb je beide topics even bij elkaar gezet. Dat is fijner voor het overzicht. :$

Wat betreft je TV ontvanger; ik ga een vervangend model voor je bestellen. Als je ontvanger zo langzaam is, dan is die aan vervanging toe. Binnen een paar dagen heb je de nieuwe TV ontvanger binnen.

@GJC, bedankt!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Even afgezien van de leeftijd is naar mijn idee de oude Motorola niet meer in staat om de huidige stand van de techniek bij te benen. Tenslotte verlangen we er steeds meer van zonder dat het apparaat meegroeit.
Zodra Telfort Webcare aan je topic toe is ga ik er van uit dat ze voor vervanging zullen kiezen.
Goededag,
Ik heb een antwoord gekregen voor mijn vraag, maar het was niet duidelijk voor mij :
Ga ik een nieuwe tv ontvanger krijgen ?

https://forum.telfort.nl/tv-338/mijn-motorola-tv-ontvanger-is-traag-en-reageert-langzaam-74683

Groet
Cihan
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Cihan, welkom op het forum. Ik heb je beide topics even bij elkaar gezet. Dat is fijner voor het overzicht. :$

Wat betreft je TV ontvanger; ik ga een vervangend model voor je bestellen. Als je ontvanger zo langzaam is, dan is die aan vervanging toe. Binnen een paar dagen heb je de nieuwe TV ontvanger binnen.

@GJC, bedankt!

Reageer