beantwoord

Mijn beeld hapert constant, ook na een vervanging van de modem. Moet ik miss een nieuwe tvontvanger?

• 8 mei 2016
  • 1 reactie
  • 225 keer bekeken

Ik heb echt constant een hapering op mijn interactieve tv, alleen het komt in vlagen. Maar soms is het echt om de 20 seconden dat het beeld kort vastloopt en soms ook het geluid even hapert. Ik heb een Arcadyan Experia Box V8 en als tv-ontvanger een Motorola VIP 1853. Ook als ik de tv-ontvanger licht beweeg valt het beeld vaak al helemaal weg. Kan het mogelijk ook aan de HDMI-kabel liggen?
icon

Beste antwoord door Stephen 9 mei 2016, 20:08

Hallo Rick, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik naar je verbinding kan kijken. Het zou inderdaad ook aan de bekabeling kunnen liggen. Kun je testen met een andere HDMI-kabel en ook met een andere UTP-kabel? In afwachting van jouw reactie.
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rick, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik naar je verbinding kan kijken. Het zou inderdaad ook aan de bekabeling kunnen liggen. Kun je testen met een andere HDMI-kabel en ook met een andere UTP-kabel? In afwachting van jouw reactie.