beantwoord

Mijn Amino 140 doet niets meer

• 3 juni 2019
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Hallo,

Mijn Amino 140 (digi TV) doet helemaal niets meer. Heb de 7 stappen die genoemd staan in help filmpje al doorlopen. Maar het kastje doet niets. Het rode lampje brand niet meer.

Ik vermoed dat ik een nieuw kastje nodig heb...

Reinout
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 juni 2019, 18:28

Dank je Reinout, ik zie ze staan. Ik heb je daarmee meteen een nieuwe Amino toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen, laat je weten hoe het daarmee gaat?
Het pakket wat je nu hebt zal overigens omgezet worden naar een nieuwer glasvezelpakket, in dit topic leggen we hier alles over uit.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @ReinoutB, als de Amino helemaal niets meer doet wordt het lastig inderdaad. Het aansluiten van de Amino op een ander stopcontact of deze proberen te resetten had ook geen resultaat dus?
Ik wil met je mee gaan kijken, zou je daarvoor je forumprofiel aan kunnen vullen met je postcode, huisnummer en klantnummer? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik voor je aan de slag kan.
Hallo Jasper,

Ik heb mijn profiel geupdate met de gevraagde gegevens.

Groet
Reinout
Reputatie 8
Badge +11
Dank je Reinout, ik zie ze staan. Ik heb je daarmee meteen een nieuwe Amino toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen, laat je weten hoe het daarmee gaat?
Het pakket wat je nu hebt zal overigens omgezet worden naar een nieuwer glasvezelpakket, in dit topic leggen we hier alles over uit.

Reageer