beantwoord

Mijn afstandsbieding is al na een jaar kapot

• 27 januari 2020
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi mijn afstandsbediening is er gister plots mee opgehouden.. De afstandsbediening werkte tot gister ook gewoon naar behoren. Is het normaal dat die zo snel kapot gaat? En moet ik nu meteen een nieuwe kopen, want kan nu geen tv kijken helaas.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 27 januari 2020, 18:42

Hoi @LauSmits, niet fijn dat de afstandsbediening het ineens niet meer doet. Ze gaan vaak minstens een aantal jaren mee, maar het kan gebeuren dat ‘ie er eerder mee ophoudt. Goed dat je het laat weten, want na een jaar is wel snel.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis via de post, binnen enkele werkdagen. Als je de afstandsbediening na ontvangst even instelt, werken ook meteen alle functies (zoals het volume) weer. 

Laat je weten of alles is gelukt en of alles ook weer goed werkt?

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @LauSmits, niet fijn dat de afstandsbediening het ineens niet meer doet. Ze gaan vaak minstens een aantal jaren mee, maar het kan gebeuren dat ‘ie er eerder mee ophoudt. Goed dat je het laat weten, want na een jaar is wel snel.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis via de post, binnen enkele werkdagen. Als je de afstandsbediening na ontvangst even instelt, werken ook meteen alle functies (zoals het volume) weer. 

Laat je weten of alles is gelukt en of alles ook weer goed werkt?

Reageer