beantwoord

Mijn afstandsbediening is kapot

• 21 september 2019
  • 9 reacties
  • 164 keer bekeken

Mijn afstandsbediening is kapot, hoe kom ik aan een nieuwe?

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 21 september 2019, 09:33

Bekijk reactie

9 reacties

Zie hier
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/afstandsbediening-werkt-niet.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @ze1001863509, welkom hier. De eerste vraag is inderdaad wat er precies kapot is aan de afstandsbediening, zijn het bijvoorbeeld de volumeknoppen die niet meer werken, of werkt er iets anders niet?
Als het de volumeknoppen zijn moet de afstandsbediening opnieuw worden ingesteld op het tv toestel, dat wordt op de link die nelly jacoba geeft beschreven. Werkt het daarmee weer of niet?
Hij werkt in zijn geheel niet. Geen volume, niet resetten helemaal niets.....
Dus... hoe nu verder?

Probleem nog niet opgelost?

Is het probleem met de bovenstaande stappen nog niet opgelost? Dan is je afstandsbediening waarschijnlijk defect. Bestel snel en eenvoudig een nieuwe afstandsbediening in de Telfort webshop voor 15,-. Bestel je hem voor 21.00? Dan heb je hem de volgende dag al in huis. Je betaalt geen verzendkosten.
Naar de webshop

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @ze1001863509, gezien wat de afstandsbediening doet denk ik ook dat een nieuwe de beste stap is. Heb je die al aangevraagd via de link die nelly jacoba noemt? Als dat niet zo is kan ik je ook een nieuwe toesturen. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @ze1001863509, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het gelukt of kan ik nog iets voor je betekenen?
Heb een nieuwe gehaald. Dank voor antwoord.

Vind dit forum gebeuren overigens wel, niet persoonlijk voor degene die mijn vraag beantwoord, niet klantvriendelijk en onpraktisch. Maar ligt vast aan mij😷
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat het nog gelukt is, dan kan je weer tv kijken.
Het forum is een bron van informatie, waar mensen ook hun vragen kunnen stellen zoals je zelf ook hebt gedaan. Door alle eerder gestelde vragen is het ook een naslagwerk aan kennis geworden, waar veel mensen mee geholpen kunnen worden.
Wat heb jij als niet klantvriendelijk en onpraktisch ervaren? Mogelijk kunnen we er wat aan doen voor de toekomst 🙂

Reageer