beantwoord

Mijn afstandbediening doet het niet meer goed

• 15 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag

Mijn afstandbediening doet het niet meer goed. Vooral de nummers 1 en 6 hapert steeds. 

Nummer 4 doet het helemaal niet meer. Ik weet niet hoe lang een afstandbediening mee gaat. 

Hij is nu ruim 6 jaar oud.

Nieuwe batterijen helpen ook niet, heel graag een reactie van u.

Mvg

A.van.Straten.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 16 oktober 2020, 17:20

Hoi @anneke van straten, welkom bij ons op het forum. Je had je berichten in verschillende andere topics geplaatst, dat maakt het snel onoverzichtelijk. Daarom heb ik er een eigen topic voor je van gemaakt, zodat we het op een plek overzichtelijk houden :slight_smile:

Het invullen van de gegevens hoef je niet op Mijn Telfort te doen, dat kan je gewoon hier doen, op het forum. Op je forumprofiel kan je dit invullen (in de vakjes waar staat dat het alleen voor jou en Telfort te zien is), daarna kan je hieronder een seintje geven, dan weet ik dat ik met je mee kan kijken. 

We zijn momenteel bezig om alle abonnementen naar KPN over te zetten, omdat we samen als KPN verder gaan. Het kan zijn dat jouw abonnement al is overgezet, dan is het voor ons niet meer inzichtelijk. Als dat het geval is, kan je heel makkelijk via de KPN website een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Als het abonnement nog bij Telfort staat, werkt die KPN pagina nog niet en kan ik het voor je doen.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8

Vul alvast in je forum profiel in de afgeschermde velden je klantnummer in,
postcode + huisnummer, zodat webcare kan controleren welk abonnement erbij hoort.
(Naam zal wel hetzelfde zijn zoals je je forum naam gebruikt).

Kan webcare je een andere toesturen.  Verder is er een speciaal onderwerp bij de TV-sectie van het forum waar mensen zich meestal aanmelden voor een andere afstandbediening:

https://forum.telfort.nl/tv-338/tips-van-telfort-afstandsbediening-stuk-57707/index69.html

https://forum.telfort.nl/tv-338/tips-van-telfort-afstandsbediening-stuk-57707

Reputatie 1

Goedenavond

Ik heb vanmiddag een melding gedaan over mijn afstandbediening.

Ik kreeg heel keurig een berichtje terug of ik mijn klantnummer, postcode en huisnummer wil door geven.

Het probleem is dat ik niet op mijn Telfort kan komen, waarschijnlijk staat alles via de email van mijn overleden man. Dat mailadres bestaat dus niet meer en met mijn mailadres krijg ik het niet voor elkaar.

Wat kan ik hier aan doen?

Admin: reactie uit een ander topic naar je eigen topic verplaatst, het is niet handig om in verschillende andere topics je vraag te stellen

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @anneke van straten, welkom bij ons op het forum. Je had je berichten in verschillende andere topics geplaatst, dat maakt het snel onoverzichtelijk. Daarom heb ik er een eigen topic voor je van gemaakt, zodat we het op een plek overzichtelijk houden :slight_smile:

Het invullen van de gegevens hoef je niet op Mijn Telfort te doen, dat kan je gewoon hier doen, op het forum. Op je forumprofiel kan je dit invullen (in de vakjes waar staat dat het alleen voor jou en Telfort te zien is), daarna kan je hieronder een seintje geven, dan weet ik dat ik met je mee kan kijken. 

We zijn momenteel bezig om alle abonnementen naar KPN over te zetten, omdat we samen als KPN verder gaan. Het kan zijn dat jouw abonnement al is overgezet, dan is het voor ons niet meer inzichtelijk. Als dat het geval is, kan je heel makkelijk via de KPN website een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Als het abonnement nog bij Telfort staat, werkt die KPN pagina nog niet en kan ik het voor je doen.

Reputatie 1

Hoi Jasper

Dank je wel voor je reactie.

Mijn abonnement is inderdaad al over gezet naar Kpn

Inmiddels heb ik gereageerd en komt er een nieuwe afstandsbediening mijn kant op.

Bedankt voor je hulp.

Mvg.

Anneke van Straten.

Reputatie 8
Badge +11

Dat is goed om te lezen @anneke van straten, dank voor de terugkoppeling :slight_smile:  Veel kijkplezier alvast weer en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, op het KPN Forum :wink:

Reageer