beantwoord

[Melding] Plotseling Glashart media ipv Telfort

• 1 januari 2018
  • TV
  • 15 reacties
  • 555 keer bekeken

ErwinW
Reputatie 1
Ik heb een zwarte afstandsbediening. Sinds vanavond kan ik niet meer opnemen en heb ik geen pluspakket meer. Ik kan ook mijn opnamen niet meer zien. Ik zie ook Glashart media ipv Telfort staan in het menu. Opnieuw opstarten en stekkers eruit en er weer in helpt niet. Wat is er aan de hand en hoe kan het opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 2 januari 2018, 09:34

Onderwerp: iTV-problemen bij klanten met een zwarte afstandsbediening

Beschrijving: Een aantal glasvezelklanten met het oude glasvezelpakket ervaren problemen bij interactieve TV. Het gaat om onjuiste instellingen en ontbrekende mogelijkheden.

Wat kun je zelf doen?
1. Plaats een bericht en voeg je klantnummer toe aan je profiel, zodat we weten welke klanten deze problemen ondervinden.
2. Start je tv-ontvanger opnieuw op.

-------

Update #1 dinsdag 2 januari 2018 8:00: er is een onderzoek gestart naar de oorzaak.

Update #2 dinsdag 2 januari 2018 9:00: het opnieuw opstarten van de tv-ontvanger lijkt de problemen op te lossen.

Update #3 woensdag 3 januari 2018 13:00: het probleem zou inmiddels voor iedereen opgelost moeten zijn.

Bekijk reactie

15 Reacties

busje
Net een opgenomen programma gekeken en ineens zijn alle opgenomen programma’s verdwenen.
Op alle zenders is het REC, icoon doorgestreept. Iemand enig idee of hier ook last van?
Aminobox opnieuw opgestart maat dat helpt niet tot nu toe
Marco Geels
Sinds een half uur heb ik last van vreemde problemen op mijn Amino ontvanger.
Een groot aantal zenders is niet meer beschikbaar (waaronder Plus pakket) en de opname mogelijkheden zijn geblokkeerd.
Bij nazoeken vind ik de melding via het menu Instellingen bij "over deze settopbox": STBID niet geauthenticeerd.

Ik zie dat meerdere gebruikers vergelijkbare problemen ondervinden.
Wie heeft hiervoor een oplossing (of oorzaak) gevonden?
Johan Braam
Ik heb hetzelfde probleem en al mijn opgenomen programma's zijn nu verdwenen.
Harm23
Ik woon in Ommen en heb zint vanacht ook glashard en de zelfde problemen ???????
Forum M
Ik heb hetzelfde probleem sinds. Ontstaan rond middennacht nadat ik een programma op de recorder had bekeken.
Alle opgenomen programma’s zijn verdwenen. Ik had net flink aantal films opgenomen in kerstperiode.
Op alle zenders is het REC, icoon doorgestreept.
Bij het menu staat Glashart media. Dat stond er voorheen niet.
via het menu Instellingen zie ik bij "over deze settopbox": STBID “niet geauthenticeerd”
De settopbox opnieuw opstarten of software upgraden helpt niet.
Maurice1974
Ook hier het zelfde probleem. Al de series van ons zoontje verdwenen. Hen opname functie meer en zenders zijn verschoven. Graag oplossing. Begint lekker zo in het nieuwe jaat.
Maurice1974
Zenders zijn verschoven. Opgenomen programma's zijn verdwenen. Kan niet meer opnemen. Opname Icoontje doorgestreept. Gisteravond 01-01-2018 Nog geen last gehad.
Maurice1974
Ik woon ook in Ommen. Ook hier vanmorgen zelfde problemen. Glashard media ipv telfort. Alle opnames verdwenen. Geen pluspakket meer. Kan niet meer opnemen. En kan setupbox niet authenticeren. Begint lekker zo in het nieuwe jaar.
churchenaar
Hier in Almere hetzelfde probleem. Bovendien ook al mijn opnames kwijt en sbs 9 en history channel.
Harm23
Klopt helemaal hier ook alles weg en ja SBS 9 en medere kanaalen maar we wachten even af heb heb net mail gehad voor misschien update dus hopen maar
Harm23
Hij werkt weer en alles is terug na opnieuw starten thanks voor de service
ErwinW
Reputatie 1
Ik heb zojuist de Amino decoder ook opnieuw opgestart en inderdaad is het probleem dan opgelost.
Jurgen - Telfort
Badge +6

Onderwerp: iTV-problemen bij klanten met een zwarte afstandsbediening

Beschrijving: Een aantal glasvezelklanten met het oude glasvezelpakket ervaren problemen bij interactieve TV. Het gaat om onjuiste instellingen en ontbrekende mogelijkheden.

Wat kun je zelf doen?
1. Plaats een bericht en voeg je klantnummer toe aan je profiel, zodat we weten welke klanten deze problemen ondervinden.
2. Start je tv-ontvanger opnieuw op.

-------

Update #1 dinsdag 2 januari 2018 8:00: er is een onderzoek gestart naar de oorzaak.

Update #2 dinsdag 2 januari 2018 9:00: het opnieuw opstarten van de tv-ontvanger lijkt de problemen op te lossen.

Update #3 woensdag 3 januari 2018 13:00: het probleem zou inmiddels voor iedereen opgelost moeten zijn.
Marco Geels
Het probleem is nu na herstart inderdaad opgelost.
busje
Hier problemen opgelost, alles weer terug in de app.
Blijkt een grote glashart storing te zijn geweest vannacht!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)