beantwoord

Méér TV voor Zyxel modem?

• 7 maart 2016
  • TV
  • 8 reacties
  • 476 keer bekeken

Reputatie 1
Eerder werd gecommuniceerd dat Méér TV in februari ook beschikbaar zou worden gemaakt voor Zyxel modems. Het is nu echter al maart. Wat is de verwachting wanneer dit uitgerold zal worden? Ik vind het een beetje jammer dat dit voor nieuwe abonnees wel al beschikbaar is (omdat ze een nieuwer model modem hebben) en voor abonnees die langer klant zijn nog niet. Ze worden zo dus benadeeld omdat ze langer moeten wachten op de extra mogelijkheden.
icon

Beste antwoord door Mazzy 14 maart 2016, 12:54

@Michael @Daphne, bedankt voor jullie inspanningen. Méér TV, inclusief Netflix (ja, we hebben een abonnement 😉 is al flink uitgetest. Het bevalt prima. Hele mooie extra functie!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Welke firmware heeft je modem nu..?
De nieuwste is V3.11TUE8.
Deze wordt momenteel nog steeds in batches uitgerold, het kan even duren voordaat alle modems zijn voorzien.

Tip: als de nieuwe firmware is geinstalleerd is het aan te bevelen om de TV-ontvanger opnieuw op te starten.

Tevens:
De Netflix app werkt alleen op een Arcadyan HMB2260. In de loop van 2016 zullen alle STB’s (TV-ontvangers) geschikt worden gemaakt voor de Netflix app. Als je niet kan wachten dan wordt je STB alleen omgeruild als je een nieuw jaarcontract aangaat.
Heb je twee STB’s dan wordt er voorlopig maar één exemplaar omgeruild.
Reputatie 1
Firmware versie is: V3.11TUE6.b6

Dank voor de info. Dan ga ik de helpdesk bellen en vragen om de TV ontvanger om te ruilen. We kijken hier namelijk reikhalzend uit naar de Netflix app.
Reputatie 8
Badge +19
Firmware versie is: V3.11TUE6.b6

Dank voor de info. Dan ga ik de helpdesk bellen en vragen om de TV ontvanger om te ruilen. We kijken hier namelijk reikhalzend uit naar de Netflix app.

Graag gedaan.
Maar zolang de nieuwe firmware V3.11TUE8 niet naar je modem is gepushed ('s nachts rond 04.00) zal geen enkele TV-ontvanger Méér TV en Netflix kunnen ontvangen.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Mazzy, welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat je graag naar Netflix kijkt via onze ontvangers. De software die nu op het modem staat is echter nog niet geschikt voor Méér TV, zoals Enterprise al aangaf. Heb je inmiddels al contact gehad met de helpdesk? Ik weet dat het omruilen van het modem voor een ander exemplaar (Experia Box V8), alleen mogelijk is als je ook een verlenging aangaat van het huidige contract. Ik kan hierin helaas geen uitzondering maken. Je zult óf nog even geduld moeten hebben tot de nieuwe software op jouw modem staat, óf het jaarcontract moeten verlengen. Ik verneem je reactie graag!
Reputatie 1
Hoi Michael,
Bedankt voor je reactie. Contract is verlengd en nieuw modem en TV-ontvanger zijn in aantocht. Iedereen blij 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hi Mazzy! Heel goed om te vernemen dat je content bent. Laat je het weten wat je vindt wat Méér TV? Overigens, je weet dat je wel een abonnement moet afnemen bij Netflix hè? 🙂 Verneem je reactie graag!
Reputatie 1
@Michael @Daphne, bedankt voor jullie inspanningen. Méér TV, inclusief Netflix (ja, we hebben een abonnement 😉 is al flink uitgetest. Het bevalt prima. Hele mooie extra functie!
Reputatie 8
Badge +2
Wat goed, Mazzy! Dat is nog eens een fijne terugkoppeling! Ook goed om te vernemen dat je content bent met de extra functionaliteit van de ontvanger! 🙂