beantwoord

Meer dan twee ontvangers aansluiten?

• 28 februari 2016
  • 8 reacties
  • 581 keer bekeken

Sinds vrijdag twee ontvangers van telfort aangesloten en prima beeld nu heb ik nog een derde ontvangers van arcadian op de kop getikt en wil deze ook graag gebruiken en daar ook voor betalen alleen heb ik hier vdsl met 35 me down Laat staan er nooit meer dan twee ontvangers tegelijk aan.
Ik voel er niet veel voor om elke keer de ontvanger los te koppelen en naar slaapkamer te verplaatsen.
Is er bij telfort toch de mogelijkheid om deze alsnog te activeren.
Glas ligt er wel maar is nog niet opengesteld voor telfort.
Hiervoor had ik canaldigitaal en dus drie ontvangers.
Digitenne vind ik geen goede optie hier in borculo.
icon

Beste antwoord door Michael 2 maart 2016, 17:54

Hey Onderhoud! Welkom. Zoals Enterprise scherp aanstipt is het niet mogelijk om meer dan twee ontvangers te gebruiken in jouw situatie (xDSL). Met een Glasvezel dienst kun je wél meer dan twee ontvangers gebruiken (vijf zelfs!). Ik vrees dan ook dat je de derde ontvanger voor niets hebt aangeschaft. Overigens is het zo dat je van ons een ontvanger in bruikleen krijgt bij het afnemen van een Interactieve TV abonnement (je betaalt namelijk voor de stream, de mogelijkheid om Interactieve TV te kunnen bekijken dus, niet voor de ontvanger). Het aanschaffen van een ontvanger is daarom sowieso niet nodig en af te raden. Weet je zo genoeg?

@Babylonia, @Enterprise,

Thanks! 🙂
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
In de dagen na het weekend zal webcare daarop wel reageren wat de opties zijn.
Reputatie 8
Badge +10
Bij een Telfort xDSL abonnement kunnen maximaal twee TV-ontvangers worden aangesloten.
Die 3e ontvanger kan je dus in de kast zetten als reserve...
Reputatie 8
Badge +2
Hey Onderhoud! Welkom. Zoals Enterprise scherp aanstipt is het niet mogelijk om meer dan twee ontvangers te gebruiken in jouw situatie (xDSL). Met een Glasvezel dienst kun je wél meer dan twee ontvangers gebruiken (vijf zelfs!). Ik vrees dan ook dat je de derde ontvanger voor niets hebt aangeschaft. Overigens is het zo dat je van ons een ontvanger in bruikleen krijgt bij het afnemen van een Interactieve TV abonnement (je betaalt namelijk voor de stream, de mogelijkheid om Interactieve TV te kunnen bekijken dus, niet voor de ontvanger). Het aanschaffen van een ontvanger is daarom sowieso niet nodig en af te raden. Weet je zo genoeg?

@Babylonia, @Enterprise,

Thanks! 🙂

@Babylonia, @Enterprise,

Ja bedankt voor je antwoord, is toch jammer bij kpn wil het wel lukken om derde ontvanger actief te krijgen volgens mijn schoondochter.
Dus ik gebruik nooit drie ontvangers tegelijk ,als ik in bed lig staat hij onder niet meer aan .
Ik hoop dat telfort toch een keer deze mogelijk aanbied.

Thanks! :)

@Babylonia, @Enterprise,

Ja bedankt voor je antwoord, is toch jammer bij kpn wil het wel lukken om derde ontvanger actief te krijgen volgens mijn schoondochter.
Dus ik gebruik nooit drie ontvangers tegelijk ,als ik in bed lig staat hij onder niet meer aan .
Ik hoop dat telfort toch een keer deze mogelijk aanbied.

Ja er ligt wel glasvezel op mijn adres maar caiwai geeft deze nog niet vrij anders wel overgestapt op glasvezel en was het geen probleem geweest.
ik heb zelf 3 KPN ontvangers gekocht via Marktplaats, kan ik deze gebruiken in een nog af te sluiten Telfort glas abonnement? Bij mijn huidige KPN abo was het geen probleem om ze te gebruiken.

Sinds vrijdag twee ontvangers van telfort aangesloten en prima beeld nu heb ik nog een derde ontvangers van arcadian op de kop getikt en wil deze ook graag gebruiken en daar ook voor betalen alleen heb ik hier vdsl met 35 me down Laat staan er nooit meer dan twee ontvangers tegelijk aan.
Ik voel er niet veel voor om elke keer de ontvanger los te koppelen en naar slaapkamer te verplaatsen.
Is er bij telfort toch de mogelijkheid om deze alsnog te activeren.
Glas ligt er wel maar is nog niet opengesteld voor telfort.
Hiervoor had ik canaldigitaal en dus drie ontvangers.
Digitenne vind ik geen goede optie hier in borculo.

ik heb zelf 3 KPN ontvangers gekocht via Marktplaats, kan ik deze gebruiken in een nog af te sluiten Telfort glas abonnement? Bij mijn huidige KPN abo was het geen probleem om ze te gebruiken.

@Babylonia, @Enterprise,

Reputatie 8
Je probeert op die wijze goedkoop uit te zijn, maar zo werkt het niet.
Wat eerder door @Michael is beschreven, het stuk wat ik hieronder aanhaal geldt nog steeds:

"....(je betaalt namelijk voor de stream, de mogelijkheid om Interactieve TV te kunnen bekijken dus, niet voor de ontvanger). Het aanschaffen van een ontvanger is daarom sowieso niet nodig en af te raden. Weet je zo genoeg"

Je zou die ontvangers mogelijk wel door Telfort kunnen laten koppelen, maar je betaalt wel extra voor elke stream.

Reageer