vraag

Media box stoort

• 5 november 2017
  • TV
  • 11 reacties
  • 121 keer bekeken

Ester7
Goede avond,

Al sinds enige tijd geeft mijn media box rare storingen. Het beeld hapert tijdens gewone weergave van life uitzending. Doorspoelen of terugspoelen van opnames levert problemen op. Ik kan niet meer bij instellingen komen en box blijft regelmatig hangen en doet dan gewoon niets meer. Ook na resetten van de media box blijft dit probleem zich voordoen.
Hoe kan dit worden opgelost?
Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Ester

11 Reacties

Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Heb je de TV-ontvanger gereset volgens onderstaande link, of alleen uit- en aangezet..?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Ester7
Dank je wel voor je reactie. Had ik inderdaad al geprobeerd. Had zelfs ook al nieuwe sofware gekregen etc... Maar ja, heb nu reset nog maar een keer gedaan en maar even kijken wat er meer loos is.
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Esther, wat irritant dat je haperingen hebt tijdens het tv kijken. Hoe heb je de tv ontvanger aangesloten, bekabeld of met een draadloze verbindingsset? Ik zie hier dat je voldoende snelheid binnenhaalt en dat bekabeld tv kijken in theorie geen problemen moet geven. Laat je het weten hoe de situatie is? Dan denken we van daaruit verder.
Ester7
Beste Cindy,

Ik heb de televisie bekabeld aangesloten, dus geen draadloze verbinding. Gisteren heb ik de media box nog maar een keer gereset en vervolgens een update binnengekregen.
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Ester, bedankt voor je bericht. Gaat het met de nieuwe update beter, of merk je geen verschil?
Ester7
Hoi Cindy,

Helaas blijft het beeld nog steeds haperen. Geluid en beeld lopen ook wel eens niet synchroon. De media box blijft soms ook hangen als je hem op pauze zet of wil terugspoelen of doorspoelen bij opnames.
nelly jacoba
Reputatie 5
Badge +2
Ken je deze service pagina?
https://forum.telfort.nl/tv-338/tips-van-telfort-live-pauzeren-en-terugspoelen-lukt-niet-52206
Ester7
Dank je wel voor de tip. Het enige probleem dat ik niet heb, is live pauzeren en terugspoelen. Het beeld blijft ook hangen als ik 'gewoon' tv kijk.
Ester7
De mediabox gaat steeds vreemder doen. Nu ook geregeld beeld niet synchroon met geluid. Opnames kunnen niet worden doorgespoeld of teruggespoeld, of ze blijven dit doen en valt er niet meer te stoppen. En beeld blijft regelmatig haperen terwijl ik 'gewoon' tv kijk. Hetzelfde gebeurd met radio luisteren. Dan hoor je opeens een hapering en enkele seconden later gaat het geluid weer normaal verder. Of terwijl, is het mogelijk dat ik een andere mediabox krijg? Dit is behoorlijk hinderlijk.
nelly jacoba
Reputatie 5
Badge +2
Je kan dit nog een keer doen.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Ester7
Dank je wel voor tip. Had ik al gedaan en nu nog maar eens.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)