beantwoord

mcgregor vs mayweather fight

• 15 augustus 2017
  • TV
  • 8 reacties
  • 2222 keer bekeken

er.bax
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Goeie middag,

Is de wedstrijd McGregor vs Mayweather ook €7,95 als je hem op die dag via de tv besteld??

Alvast bedankt!

groet,

Eric Bax
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 29 augustus 2017, 09:00

Hallo allen, het probleem is bekend dat er klanten zijn die dubbel betaald hebben, door een technisch mankement. Onze excuses hiervoor, dat is nooit de bedoeling geweest. We herstellen dit automatisch en dat zie je op je factuur terug. Het tweede bedrag wordt hierop in mindering gebracht. Houd dit zelf ook even in de gaten. Vragen? Stel ze gerust!

Bekijk reactie

8 Reacties

Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Eric, welkom op het forum! Ik ga dit voor je uitzoeken en kom er morgen op terug.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Eric, je kunt de wedstrijd niet via de TV-ontvanger los bestellen. Heb je geen FOX Sports Compleet of International abonnement dan kun je de wedstrijd via FOX Sports voor €7,95 bestellen. Voor meer informatie zie link.
Ik wens je veel kijkplezier voor morgen. Zelf denk ik dat Mayweather er met de winst vandoor gaat. :P
Yurtsever
Hallo
Ik wil de wedstrijd zien maar ik heb geen inlog gegevens meeeeer helppppp
Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
Yurtsever schreef:

Hallo
Ik wil de wedstrijd zien maar ik heb geen inlog gegevens meeeeer helppppp

webcare is er niet meer dit weekend!
Knollie
Reputatie 1
Ik heb de wedstrijd wel kunnen bestellen via menu 6 euro via code betaald en kreeg een bevestiging dat ik de wedstrijd kon volgen van 02:30 tot 08:00 uur.
Ik heb ook de voor wedstrijden kunnen volgen tot dat de hoofdpartij begon halverwege het Ierse volkslied ging het beeld op zwart balen natuurlijk ik heb nog niet kunnen uit vogelen wat er was gebeurd maar, ik had wel zwaar de p... in. ik hoop dat daar een verklaring voor is.
jelle007
Knollie schreef:

Ik heb de wedstrijd wel kunnen bestellen via menu 6 euro via code betaald en kreeg een bevestiging dat ik de wedstrijd kon volgen van 02:30 tot 08:00 uur.
Ik heb ook de voor wedstrijden kunnen volgen tot dat de hoofdpartij begon halverwege het Ierse volkslied ging het beeld op zwart balen natuurlijk ik heb nog niet kunnen uit vogelen wat er was gebeurd maar, ik had wel zwaar de p... in. ik hoop dat daar een verklaring voor is.

dit probleem had ik ook! kocht eerst de wedstrijd van 2:30 tot 8:00 en om 6 uur sprong het beeld op zwart. heb hierna nog een keer de wedstrijd gekocht van 6 tot 8. oftewel ik heb 2x betaald voor 1 wedstrijd.
Michelledewit
Reputatie 1
jelle007 schreef:

Knollie schreef:

dit probleem had ik ook! kocht eerst de wedstrijd van 2:30 tot 8:00 en om 6 uur sprong het beeld op zwart. heb hierna nog een keer de wedstrijd gekocht van 6 tot 8. oftewel ik heb 2x betaald voor 1 wedstrijd.

Hier ook hetzelfde probleem, 2x betaald en helemaal niets kunnen zien!! :@
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hallo allen, het probleem is bekend dat er klanten zijn die dubbel betaald hebben, door een technisch mankement. Onze excuses hiervoor, dat is nooit de bedoeling geweest. We herstellen dit automatisch en dat zie je op je factuur terug. Het tweede bedrag wordt hierop in mindering gebracht. Houd dit zelf ook even in de gaten. Vragen? Stel ze gerust!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)