beantwoord

Maximum aantal gebruikers bij TV online

• 16 januari 2018
  • 3 reacties
  • 1598 keer bekeken

Het maximum aantal gelijktijdige gebruikers van live-tv is bereikt op dit abonnement komt in mijn scherm, terwijl ik op de laptop kijk en mijn vrouw op TV.
wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 17 januari 2018, 15:48

Hoi Pollewop1978, goeie vraag stel je. Er zit een beperking op met hoeveel apparaten je ITV online gebruikt, je kan namelijk met drie apparaten tegelijk kijken. Ervaring leert me dat tijdelijke internetbestanden(cookies en cache van je browser) soms roet in het eten gooien en deze melding naar boven brengen. Dit kan komen doordat je van zender wisselt, de pagina opnieuw laadt of dat je nadat je even weg geweest bent opnieuw de pagina te bezoeken. Het meeste los je op door je browsergeschiedenis leeg te maken of eventjes te wachten. Na enige tijd zonder actief gebruik worden de bestaande streams afgesloten.

@Galdor en nelly jacoba, dank voor de reacties. 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Precies dat wat je zelf beschrijft vermoed ik. Dat er maar 1 live stream kan worden bekeken geen 2 indien er geen 2 TV ontvangers zijn dus voor 2 streams betaald wordt. Dat zal een Telfort medewerker moeten bevestigen, of iemand die hier meer ervaring mee heeft.

Even wat zoek werk verricht het kan te maken hebben met het niet goed afsluiten van een bekeken stream op de pc CTRL-F5 kan daarbij helpen ps 3 streams zou het maximum zijn las ik elders.
Eenmalige melding, dat was toen de verklaring.
Wel even door de topickaper heen lezen.
https://forum.telfort.nl/tv-338/excessief-aantal-apparaten-itv-online-tv-48331

En dit een wat recentere, andere verklaring
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/itvonline-maximum-aantal-gelijktijdige-streams-413523
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Pollewop1978, goeie vraag stel je. Er zit een beperking op met hoeveel apparaten je ITV online gebruikt, je kan namelijk met drie apparaten tegelijk kijken. Ervaring leert me dat tijdelijke internetbestanden(cookies en cache van je browser) soms roet in het eten gooien en deze melding naar boven brengen. Dit kan komen doordat je van zender wisselt, de pagina opnieuw laadt of dat je nadat je even weg geweest bent opnieuw de pagina te bezoeken. Het meeste los je op door je browsergeschiedenis leeg te maken of eventjes te wachten. Na enige tijd zonder actief gebruik worden de bestaande streams afgesloten.

@Galdor en nelly jacoba, dank voor de reacties. 🙂

Reageer